πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 January 2012

Burt`s Bees Again ( can`t get enought )

Va mai amintiti Burt`s Bees? Iata ce am gasit la magazinul de langa mine!!! Si cum erau si reduceri, nu putea sa plec cu mana goala.
Iata ce am mai descoperit la stand: inca doua sortimente din balsamul meu preferat de buze:
  •   Lip Balm with Honey and vitamin E
  •  Lip Balm with Peppermint and vitamin E;
Cum mie nu prea imi plac cele mentolate, l-am ales pe cel cu miere, care, deloc surprinzator, are o aroma autentica de miere(si de fiecare data imi face pofta). Si nu, nu ma refer, la acea aroma de miere sintetica, neplacuta, grea, pe care o regasesti la multe cosmetice,  ci e efectiv ca si cum ai sta deasupra borcanului de miere! Desi preferatul meu ramane cel cu aroma de rodie(nu e o aroma citrica, ci una dulce), o sa-l folosesc cu foarte mare placere si pe cel de miere!
Nu uitati, in Romania puteti comanda aceste produse delicioase aici: Beautydreams | Gama de produse Burts-Bees! 

Ce ma sfatuiti, sa-l incerc si pe cel mentolat?