📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 January 2012

Cum iti faci oja cu sclipici

Ideea nu e noua, probabil ca ati vazut deja pe alte bloguri cum se procedeaza, dar pentru ca am avut nevoie de cutiuta de la sclipiciul de unghii, m-am decis sa folosesc acel sclipici la ceva.
De ce aveti nevoie:
-

  • o sticluta goala de oja,
  • sclipici pentru unghii(eu am folosit pe cel albastru),
  • un lac inclor (au am folosit si un lac incolor si o ojra cu sclipici marunt argintiu, pentru un plus de efect)
  • o hartiuta de post-it pentru a construi o palnie:
 In continuare am adaugat sclipiciul cu ajutorul palniei construite, lacul inclor si o cantitate mica de oja cu sclipici. Am adaugat biluta (pe care o aveam de la oja consumata, daca nu aveti improvizati!), am amestecat  si iata rezultatul final:

4 comments:

  1. Adina-Loredana RoginNovember 10, 2012 at 1:46 AM

    am incercat si eu aceasta metoda,dar la mine dupa doua saptamani deja arata urat pe unghii,lacul s-a intarit,poate a fost si de la lacul pe care l-am folosit.Oricum la inceput mi-a placut cum a aratat si am fost incantata de ceea ce a iesit :)

    ReplyDelete
  2. Am facut si eu asa, ba chiar cu un lac incolor si unul color(depinde de preferinte) din aceeasi gama am creat alta culoare pe care mi-o doream si nu o aveam :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤