📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 January 2012

Cum sa iti faci propriul ruj ultra-rezistent

Toate avem o nuanta de ruj preferata. Si nu-i asa ca ne-am dori ca rujul preferat sa fie hidratant, cu o aroma placuta , lucios si ultra-rezistent in acelasi timp? Ei bine, asta puteti sa realizati singure, folosind o mica cantitate din rujul preferat. De ce avem nevoie:
  • o cutiuta - puteti folosi cutiute cumparate, cum sunt cele de la Sephora, sa folositi cutiute goale de la diverse balsamuri de buze, iar eu am folosit cutiuta de la sclipiciul pentru unghii,care mi-a ramas dupa ce am facut oja cu sclipici, cum ati vazut in acest post;
  • o lumanare de preferinta neparfumata -la baza oricariu balsam de buze se afla ceara. Pentru ca e indicat sa folositi o ceara de buna calitate, va recomand fie lumari parfumate din ceara naturala, fie cumpărați pur si simplu ceara de la un magazin apicol. Asa stiti ca nu contine elemente toxice. Noi vom folosi putina ceara pentru a da putina rezistenta amestecului.
  • rujul preferat-aici ramane la alegerea voastra;
  • putin balsam de buze-indicat sa folositi un balsam cat se poate de simplu. Eventual unul pe care nu-l mai folositi, in felul acesta ii dati o utilitate. Balsamul  va hidrata amestecul si va da putin luciu, pentru a crea impresia de ruj lichid;
  • o mica cantitate de ruj verde. Acesta e ingredientul magic care va da rezistenta amestecului. In acest fel, chiar daca vi se va sterge putin rujul, nu veti ramane cu un rezultat neplacut. Asa cum stiti, rujul verde se sterge treptat, fara sa se intinda . Acelasi lucru se va intampla cu rujul rezultat in urma acestui procedeu.

Vom taia putina ceara si o vom incalzi deasupra unei lumari intr-o lingura incapatoare. Apoi vom adauga cate putin din rujul verde, rujul ales de voi si balsamul. Dupa ce  se topesc toate ingredientele, amestecati-le cu un betisor, scobitoate sau ce aveti la indemana. Inainte sa turnati amestecul in recipient (cutiuta), aveti grija sa stergeti fundul lingurii, pentru ca orice picatura care s-a prelins, s-a innegrit si nu vreti sa turnati si acea negreala in cutiuta. Lasati cateva minute la racit (n-o miscati pana nu incepe sa se intareasca putin pentru a nu-i strica forma) si dupa, daca vreti sa  grabiti procesul, puteti sa o lasati in congelator cateva minute. Pentru un plus de originalitate, faci o gaura in mijloc, cand amestecul incepe sa se intareasca cu un pai. Scoateti paiul cu amestec cu tot si puneti in locul ramas putin gloss cu sclipici:
Ghidati-va dupa prima poza ca sa va dati seama care este culoarea rezultata (un roz nude), la a doua poza, lumina n-a fost asa de buna.
Si acum rezultatul final:

Eu am realizat un rosu crud 1(care pe buze arata lucios si natural-lucru rar la un ruj rosu) si un roz nude foarte placut. Desigur, nu trebuie sa ramaneti la o singura nuanta de ruj, puteti combina pana obtineti nuanta dorita!! Pentru cel rosu am folosit o ceara cu aroma de cirese, iar pentru cel nude aroma de trandafir.. Il puteti aplica fie direct cu degetele, fie cu o pensula speciala.
Enjoy!

7 comments:

  1. O Zi Ca Toate CelelalteJanuary 31, 2012 at 12:41 AM

    foarte tare.cred ca o sa experimentez si eu cat de curand .sa vedem ce iese.wish me luck!

    ReplyDelete
  2. Hmmmm,trebuie sa incerc si eu ,foarte interesant:)

    ReplyDelete
  3. foarte interesant. Abia astept sa incerc !:*

    ReplyDelete
  4. wow ce tare... nici nu maidai o groaza de bani pe rujuri care nu fac ce zice eticheta....

    ReplyDelete
  5. imi plac ideile tale cu fabricarea de produse hand made

    ReplyDelete
  6. Recipiente pentru balsamuri de buze sub forma de tub gasesti pe recipiente.ro. Preturile sunt mult mai bune, iar tipul acesta de recipient sub forma de stick sunt mai igienice.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤