📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

10 January 2012

Oferta Yves Rocher+Primiti un catalog gratis

Ati auzit deja de oferta Yves Rocher?

Cheltuieli de expediere GRATUITE




+ pentru o comanda rapida(telefonica) primiti un Lac de buze in valoare de 54 Ron, GRATUIT 
+ pentru o comanda in valoare de 25 Ron primiti o Apa de parfum Comme une Evidence, 50 ml, in valoare de 155 Ron GRATUIT
+ pentru o comanda de 49 Ron primiti o trusa de infrumusetare irezistibila cu 3 compartimente cu inchidere separata.!!!



Nu stiu cat timp mai e valabila oferta, asa ca grabiti-va!
Update: Oferta e valabila 6 luni! Doar pentru clienti noi ! Daca nu aveti catalogul, alegeti produsele de pe site, si apoi faceti o comanda rapida telefonic  la 021 203 61 31 de luni pana vineri  de la orele 8-21, si sambata de la 8-17
Sau voi incerca sa fac cateva poze la brosura.. Cum preferati?

Pe acest link aveti un formular de comanda a catalogului Yves Rocher, pe care il veti primi gratuit acasa!

15 comments:

  1. Eu cred ca sunt destul de neseriosi....De 2 ori am comandat catalogul si nu l-am primit. Si asta de prin octombrie si ultima comanda am facut-o in decembrie si tot nu am primit catalogul. Le-am lasat mesaj si pe facebook si degeaba

    ReplyDelete
  2. @Dya
    Eu pana acum o singura data l-am comandat prin vara si l-am primit, chiar si cu cateva mostre:D
    Catalogul(actual) din post l-am primit la o revista, dar am facut deja o comanda pentru noul catalog pe 2012! O sa te anunt daca il primesc!

    ReplyDelete
  3. ma ajutati si pe mine? vreau sa profit si eu de oferta cu parfumul... nyu stiu cum sa pun comanda!!!!

    ReplyDelete
  4. buna indormatie.cred ca o sa comand si eu un catalog:)

    ReplyDelete
  5. La revista Beau Monde Style numarul pe decembrie!

    @anca ionela: incearca sa faci comanda prin telefon, la numarul 021 203 61 31(luni -vineri 8-21, samabata 8-17)si mentioneaza ca vrei sa beneficiezi si de oferta cu parfumul, chiar daca nu ai catalog! Nu ar trebui sa fie o problema cred eu, de moment ce se fac comenzi si prin telefon.

    ReplyDelete
  6. Am primit catalogul astazi pana la urma...dar nu e asta ce il ai in poza..

    ReplyDelete
  7. nu stiu ce sa zic, poate ca e urmatorul numar! pe al meu nu mentioneaza pe ce perioada este. Probabil ca trebuie sa-i contactezi telefonic ca sa aflii exact daca ofertele de care am scris mai sunt sau nu valabile. Defapt daca nu uit, o sa-i contactez eu maine, pentru ca sunt curioasa!

    ReplyDelete
  8. o sa ii contactez sa vad.
    e catalogul acela in care iti dau cadou 2 genti daca comanzi de 59 lei

    ReplyDelete
  9. Oferta aceasta a mai fost.Eu am comandat din ea decdoua ori pe 2 nume diferite care nu existau in baza lor de date.
     Geanta aia visinie sper ca stiti ca nu vine cu cosmetice ci goala.Mie nu mi-a placut glossul Ocru pentruca era de fapt un maroniu,In rest celelalte sunt faine

    ReplyDelete
  10. ar fi fost s.f. sa vina plina de cosmetice:)) Oricum pare foarte draguta si utila!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤