📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

10 January 2012

Elasti Q Review

Am castigat recent la concursul de pe Facebook daca va mai amintiti, o crema de fermitate Elasti-Q si o folosesc deja de 2 saptamani. Sa va spun cateva cuvinte despre ea...

Producatorii spun:

Crema de corp hidratanta, previne aparitia vergeturilor

Asigur cea mai bună protecţie a pielii împotriva striurilor şi a vergeturilor (striae gravidarum)
Pielea ta va fi cu adevărat frumoasă şi catifelată
Patrund în piele uşor, am o formulă de hrănire a dermei şi ajut la hidratarea pielii tale. Pielea va arăta întinerită .

Complex anti-striuri eficient 4 în 1:
Acidul hialuronic
aduce fermitatea şi volumul necesare structurii pielii, captează si menţine apa şi stimulează dezvoltarea celulelor pielii, controlând creşterea fibrelor elastice ale pielii
Elastina
ajută la menţinerea elasticităţii şi flexibilităţii pielii la variaţiile bruşte de greutate corporală
D-Pantenolul
asigură hidratarea pielii, stimulează activitatea celulelor pielii, are o funcţie antiseptică, are grijă de pielea sensibilă şi deshidratată
Vitamina E-Tocoferol
are o funcţie antioxidantă, protejează celulele pielii de îmbătrânire.


* asigură cea mai bună protecţie pentru pielea dumneavoastră împotriva vergeturilor
* pielea dumneavoastră este cu adevărat frumoasă şi catifelată, intră în piele uşor, are o formulă de hrănire a dermei şi ajută la hidratarea pielii dumneavoastră
* pielea dumneavoastră arată întinerită
* mirosul cremei este discret şi plăcut
 Concluziile mele: 
  • nu se absoarbe in piele usor, necesita masaj activ,  ceea  ce nu e tocmai un dezavantaj...
  • miroase foarte frumos, fresh si natural!!!
  • desi nu am nevoie de o crema de fermitate (desi niciodata nu strica), am observat o tonifiere a pielii inca de la prima utilizare;
  • hidrateaza puternic: pielea ramane mult mai fina decat daca as fi folosit o crema obisnuita;
  • o voi utiliza si pe viitor si v-o recomand cu drag
Mai multe detalii gasiti pe site`ul lor si pe pagina de Facebook!

6 comments:

  1. si eu am castigat o crema la fel tot la acelasi concurs si sunt foarte multumita de ea :x

    ReplyDelete
  2. szi eu am castigat tot de la ei si sunt foarte foarte incantata de ea,am sa o folosesc si pe viitor ;)

    ReplyDelete
  3. Stiu, chiar ma bucur ca am castigat crema, pentru ca nici nu auzisem pana acum de ea, nici vreun review despre ea nu am gasit pana acum pe net. Si e pacat, produsul e bun si merita recomandat sa afle fetele !!!

    ReplyDelete
  4. Stati cu ochii pe pagina de Facebook Elasti-Q http://www.facebook.com/pages/Elasti-Q-Original/155963871126451!
    Au promis in curand un nou concurs!!!

    ReplyDelete
  5. am observat=o si eu ,dar nu am fost tentata sa o cumpar...dar daca zici ca se observa o parecare fermitate ..as incerca-o

    ReplyDelete
  6. multumim de pont!foarte util e

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤