📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

13 March 2013

Castigatorii concursului pentru fani

Chiar daca concursul s-a incheiat ieri, pentru ca au fost inscrieri putine, am putut sa fac repede lista si sa extrag castigatorii. Mentionez ca daca nu va gasiti pe lista, asta se intampla pentru ca ati mai castigat pe acest blog sau pe pagina de facebook a blogului. Si asa cum am anuntat, vreau sa premiez pe cei care pana acum nu au avut noroc, desi ma urmaresc de ceva timp. Peste ceva timp, voi schimba putin regulile si voi permite si celor care au mai castigat (dar, doar o singura data), dar sunt comentatori fideli (mai mult de 5 comentarii pe blog) sa participe. Asa ca va rog sa ma urmariti cu rabdare in continuare, pentru ca pregatesc surprize pentru toata lumea.
Si acum lista si cei 3 castigatori:

Astfel:
Locul 1: Deea Andreea
Locul 2: Adelina Radu
Locul 3: Gabriela Schuster (scuze pentru ca ti-am gresit numele in lista:D)

Iar in ceea ce priveste premiul surpriza, mi-a fost cel mai greu sa aleg, pentru ca toate raspunsurile mi-au placut. Am ales totusi cel mai complex raspuns, dar le multumesc si celorlalte fete si va promit ca pe viitor vor fi concursuri constante, ca toata lumea sa castige un premiu. Si premiul din partea mea, merge tot la :
Premiul consta intr-un sapun natural cu ulei de cocos, un lantisor handmade si un inel fantasy:

Va multumesc pentru participare, astept castigatorii sa-mi trimita email la adresa dumitru9catalina@yahoo.com