📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

10 March 2013

Reteta Frumusetii

Oriflame ne provoaca sa povestim reteta frumusetii noastre.
Asa ca va voi spune cateva din micile mele secrete de frumusete:
Cu siguranta, frumusetea incepe cu o alimentatie echilibrata si mai ales cu un mic dejun sanatos. In ajutorul vostru vin si produsele Wellness, despre care v-am mai povestit si pentru ca vorbim de mic dejun, va recomand Shake`urile Natural Balance.
Dar cea mai sigura reteta a frumusetii care nu are nici un fel de contraindicatii sunt micile bucurii ale vietii.

Pentru ca suntem femei, ne plac cadourile si cumparaturile, iubim parfumurile si cosmeticele pline de arome fructate, dulci sau de flori rare. Iubim tot ce e frumos.
Iar din ritualul meu de ingrijire nu lipsesc niciodata gelurile de dus si lotiunile parfumate si absolut niciodata nu ies din casa fara sa folosesc cateva picaturi din parfumul preferat. Pentru ca putine lucruri iti pot schimba starea de spirit ca esentele miraculoase din sticluta cu parfumul drag.
Inca un mic secret?
Intotdeauna am in geanta cutiuta cu minuni, pe care cu toate o iubim, si nici pana acum nu pot spune care e aroma mea preferata, pentru ca le ador pe toate! Iar in caz ca nu ati aflat, in curand, vom avea si o surpriza: noul Tender Care Coconut, cu aroma de cocos (atentie, editie limitata!).

Girl
Si pentru ca, in sfarsit, primavara si-a intrat in forta, eu  ma rasfat cu glossurile Gloss Booster, in arome fructate, pe ales:
Iar ultimul mic secret e faptul ca din rutina mea de ingrijire nu lipsesc niciodata mastile pe baza de argila:
Chiar daca nu exista o reteta universala a frumusetii, exista mici trucuri ale noastre, prin care ne punem in valoare frumusetea si feminitatea. Va provoc sa imi povestiti care e reteta voastra de frumusete!

Articol scris pentru Oriflame Trends: