📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 August 2013

Week in pictures

Luni m-am intors de la mare, unde am prins o vreme foarte frumoasa:





Am fost si la Delfinariu (nu mai fusesem din copilarie) si la Acvariul din Tomis. In microrezervatie sunt cei mai prietenosi papagili:

Apropos, in Eforie Nord gasiti cele mai ieftine palarii de soare, toate modelele posibile. Eu mi-am ales, desigur, tot ceva model floral:
Printre ultimele mele achizitii, v-am aratat deja pantofiorii de pe Persunmall, care sunt incredibil de comozi si frumosi:
                                                             

Abia am primit acest top superb de pe Romwe .
Si o posetuta dragalasa de pe Mart of China. Daca nu v-am spus pana acum si Mart of China e unul dintre magazinele foarte-foarte ieftine, majoritatea articolelor nici nu depasesc 10$!
Mai multe veti vedea in poze viitoare.

De pe site`ul 1001 Cosmetice (despre care v-am povestit aici) mi-am cumparat cateva lucruri de care aveam nevoie:
Din toate imi place tare mult noul ambalaj al cunoscutului sampon Kallos, cu dozator. Ca si consistenta, produsul nu s-a schimbat prea mult. Va voi povesti mai multe despre comanda mea, intr-un articol viitor. Apropo, la orice comanda peste 50 Ron, primiti un spray Nivea travel size, care mie mi-a fost super util in vacanta.

Mai tineti minte parfumul Alta Cosmetics? Daca nu, aruncati un ochi pe acest articol! Ei bine, acum au o promotie si pentru parfumurile de barbati.
Saptamana trecuta m-a chinuit si talentul. Daca va mai amintiti aceasta rochita de pe SheInside, m-am decis sa o modific si o transform in ceva mai elegant (si putin mai sexi):

Cred ca ati observat ca am somat la capitolul manichiuri. Adevarul e ca unghiile mele sunt din ce in ce mai casante, asa ca m-am decis sa le tin la "dieta", fara oja sau lacuri de unghii, doar tratamente si uleiuri, pentru o perioada de timp. Zilele trecute mi-am facut curaj si am incercat un model simplu, peste lacul de unghii/tratament de la Oriflame:




 Si acest portofel e pe lista celor mai recente achitizii. Il gasiti aici, la doar 9,99$


Nu stiu daca obisnuiti sa va vopsiti sprancenele, dar eu nu m-as putea lipsi de Kallos. Daca doriti mai multe sfaturi despre vopsirea sprancenelor, nu ezitati sa imi scrieti in comentariu:

Pisicile au fost tare cuminti, mai ales de cand s-a racit vremea de afara, mai mult stau si dorm:


Voi cum v-ati petrecut saptamana?

5 comments:

  1. Iuuui, eu nu am stiut pana acuma de site-ul ala de unde ti-ai luat posetuta ! Acuma sunt obsedata de el :-))

    ReplyDelete
  2. Mă bucur că ai petrecut un timp frumos la mare :-)
    Rochiţa arată tare frumos, aşa cum ai zis şi tu, mai îndrăzneaţă :-)
    O săptămână frumoasă îţi doresc! :-)

    ReplyDelete
  3. Bine ai revenit din vacanta cu forte noi.Sper ca te-ai distrat, frumoasa foc palariuta si imi place si rochita pe care ai recreat-o.Pupici la pisicute.

    ReplyDelete
  4. Rochita arata mult mai bine acum, iar portofelul este foarte frumos

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤