📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 August 2013

OOTD:I miss my Summer

Cat de repede s-a schimbat vremea. Toamna a inceput destul de rapid si desi am tot asteptat zilele calduroase sa se intoarca, nu am avut noroc pana acum.
Totusi chiar vroiam sa va arat ultimele mele cumparaturi de pe Mart of China, care, asa cum v-am spus deja, e unul dintre magazinele cele mai ieftine pe care le-am gasit.



 Aici vedeti cercelusii in forma de frunza de pe Bellast si inelul superb pe care inca il iubesc. Mai jos aveti link`uri spre ele. Iar cureaua ati mai vazut-o cu siguranta pentru ca e una dintre preferatele mele. Si daca nu v-am zis deja, e si elastica. O puteti comanda pe Accesorii si decoratiuni handmade, pe diverse culori si dimensiuni la preturi de 9-15 Ron.


Sandalele vi le amintiti deja din articolele trecute. Si gentuta v-am prezentat-o intr-un articol precedent!
Si daca va vine sa credeti, gentuta costa doar 7,71$, iar rochita doar 11,51$ !


Dress: HERE
Bag: HERE 
Shoes: Persunmall
Earings: Bellast
Ring: Bellast

Va astept cu parerile voastre despre prima mea comanda care m-a costat sub 20$ pentru o rochita si o gentuta, in comentarii, mai jos!
Profit de ocazie ca sa va spun si ca am afisat castigatorii concursurilor incheiate aici (pentru colier) si aici pentru parfumul Roxi (Alta Cosmetics), despre care v-am povestit deja.
Cu aceasta ocazie va amintesc ca Alta Cosmetics au o super promotie valabila pana  de Sfantul Alexandru, adica parfumul Alex, il puteti cumpara la numai 79 lei! O idee super daca aveti sarbatoriti cu acest nume. Practic, ar fi un cadou personalizat!

Chiar asa, nu v-a placea sa existe parfumuri cu numele vostru? Eu as folosi cu placere, sau cel putin incerca un parfum numit Catalina!

7 comments:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤