📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

01 August 2013

OOTD: Candy Pink+castigatorii concursului rapid

Culorile preferate in vara aceasta au fost candy cotton pink (pe romaneste "roz-bombon" :P), mint green si desigur, modelele florale.
Verdele-mint e o culoare versatila si cred ca se potriveste oricui, dar rozul e mai mult o culoare tinereasca. Depinde si de intensitatea lui, dar asa cum cred ca ati observat deja, rozul se potriveste de minune blondelor si persoanelor cu tenul bronzat. De asemenea rozul-bombon nu ar trebui sa fie purtat in exces, pentru ca e o culoare destul de puternica, vibranta. Deci, daca iubiti rozul, preferati sa-l combinati cu diverse modele sau culori!
Dar depinde de gusturi, de varsta, dar si de ocazie, pentru a opta pentru un look "roz".
Vara aceasta eu am purtat multe rochite, dar si pantaloni scurti. Dintre perechile mele preferate, sunt cei de pe Vateno, care sunt dintr-un material de jeans subtire si elastic, perfect pentru vara. Tinuta de azi e un pic mai neobisnuita pentru mine, dar sper sa va placa:



Pantalonii sunt marca H&M si ii gasiti pe Vateno la aproximativ 19$. In plus, nu se percep taxe de transport!
Apropo, voi purtati palarii? Eu recunosc ca nu am mai purtat palarii din copilarie si mi se pare destul de ciudat. Totusi mi-am propus sa incerc un stil nou!

Shorts: Here
Shoes: Italian Shop
Belt: Random
Accesories: Ladybird Unique Bijou
Top: Italian Shop
Blazer: Romwe
Hat: Local Shop

Si castigatoarea concursului rapid :
Felicitari Gabriela si te astept cu datele complete pe adresa dumitru9catalina@yahoo.com!

Aveti vreo sugestie pentru a imbunatati aceasta tinuta?
Please follow me :


Vote my Looks:

11 comments:

  1. am inceput si eu cu palariile de anul trecut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. As vrea sa vad cateva sugestii de la "veterane" de tinute cu palarie. Mie inca mi se pare ciudat sa le port :D

      Delete
  2. Imi place cu iti sta,palaria chiar ca-i draguta :)

    ReplyDelete
  3. eu nu am purtat niciodata palarii draga mea....desi ma tenteaza sa incerc :D

    iti sta bine in tinuta asta...te avantajeaza :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, printesazabib! Sa incerci, cred ca te-ar prinde! :*

      Delete
  4. Am si eu vreo 4 palarii, dar nici ca indraznesc sa ies cu ele pe strada;/, mi se pare ca se uita lumea ciudat dupa mine..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa ma simteam si eu la inceput, dar apoi am observat ca defapt, foarte multa lume si multi tineri opteaza pentru palarii si m-am linistit :p

      Delete
  5. Ce draguta e palaria! Si pantalonii sunt frumosi!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤