📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 August 2013

OOTD: Last Flowers+castigatoarea concursului Imbraca.ma

Din tinuta de astazi piesa pe care o iubesc cel mai mult sunt pantalonii cu floricele pe care i-am cautat foarte mult timp, dupa ce i-am vazut pe Choies, dar nu mai erau pe stoc. Din fericire, dupa vreo luna de asteptare, au revenit din nou in stoc si ii vedeti acum, in aceasta tinuta.
Partea cea mai buna e ca sunt foarte elastici si vin perfect. Materialul e jeans, ceea ce inseamna ca sunt putin mai grosuti, facandu-i perfecti pentru primavara-toamna si mai putin pentru zilele caniculare de vara.










Top: Udobuy
Pants: HERE
Shoes: Romwe
Wallet: Chemjoy 
Jwellery: BAD Style Bracellets/ Bellast Rings

Ce parere aveti despre pantaloni? Voi preferati varinatele simple, monocromatice sau cu diverse modele?

Si la final, sa felicitam castigatoarea concursului in colaborare cu imbraca.ma:
Felicitari si te astept cu datele complete pe adresa dumitru9catalina@yahoo.com!

Please follow me :


Vote my Looks:

12 comments:

  1. Felicitari castigatoarei!
    O tinuta sexy si lejera ;) inimioara imi place foarte mult :)

    ReplyDelete
  2. foarte frumoasa tinuta mie imi plac foarte mult sandalutele hihi

    ReplyDelete
  3. E genul de pantalon, colorat, cu floricele, care a inceput sa-mi placa f tare in ultima vreme. Atat de tare incat, ma uit dupa pantaloni cu imprimeuri si diverse modele, daca se poate in nuante cat mai deschise. Foarte frumosi pantalonii dar si pantofii :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa si eu, la inceput, pentru ca nu prea gaseam ce imi doream eu, am cumparat foarte multi colanti. Chiar ma bucur ca i-am gasit iar pe stoc1

      Delete
  4. Foarte frumosi pantalonii si comozi.

    ReplyDelete
  5. imi place tinuta,i love the shoes!!!!!!!!!!felicitari castigatoarei

    ReplyDelete
  6. Felicitari1

    ReplyDelete
  7. felicitari castigatoarei!!! Felicitari si tie, Catalina, pentru tinuta! Ador incaltamintea!!!!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤