๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 August 2013

Promotie la parfumuri

 Alta Cosmetics au o super promotie valabila pana  de Sfantul Alexandru, adica parfumul Alex, il puteti cumpara la numai 79 lei! O idee super daca aveti sarbatoriti cu acest nume. Practic, ar fi un cadou personalizat!

Chiar asa, nu v-a placea sa existe parfumuri cu numele vostru? Eu as folosi cu placere, sau cel putin incerca un parfum numit Catalina.
Ceea ce mi-a si placut la parfumurile Alta Cosmetics, ca au nume proprii, nu chestii gen Obssesion, nu ca as avea eu vreo problema numele parfumurilor celebre, dar pur si simplu mi s-a parut mai interesant ca un parfum sa aiba un nume - numele unei femei.
Defapt, ca sa va spun un secret, intotdeauna mi-am dorit sa creez un parfum care sa-mi poarte numele.
In orice caz, va invit sa va uitati la parfumurile Alta Cosmetics, care asa cum va spuneam, sunt super rezistente si isi merita fiecare banut, mai ales la cantitatea de 100 ml, si sa incercati sa va gasiti numele intre cele 60 de parfumuri disponibile.
Parfumurile Alta Cosmetics le gasiti aici si tot aici puteti profita si de oferta!

2 comments:

  1. Replies
    1. Cel incercat de mine e foarte persistent! Exact ca parfumurile de renume. Recomand!

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ ๐Ÿ’— ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’Ÿ ๐Ÿ’› ❤