📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

23 August 2013

Simple Wallet

Cel mai mult ma irita cand nu am buzunare. Sigur, pentru noi, fetele, s-au inventat gentutele, dar uneori, nu am deloc chef sa plec cu geanta dupa mine. In special daca am un drum scurt in oras sau ma indrept doar pana la cel mai apropiat magazin.
Asa ca eu am optat pentru un portofel mic fix pentru aceste momente. Il vedeti in tinuta de mai jos:


 Nu e genul de portofel de "toate zilele" in care sa iti tii actele si toate cardurile (de reduceri) posibile. Ci e simplu si practic. Are un compartiment pentru chei (in care intra lejer cheile de acasa+ cardul de acces), un compartiment pentru bani si cateva pentru carduri. Pentru mine, e fix ceea ce trebuie, atunci cand nu am buzunare si nu e o iesire in toate regula in oras.
Si cel mai important, se tine foarte bine de mana (pe post de bratara), deci nu te incomodeaza deloc.






Ca sa vedeti mai clar continutul, dati play mai jos:
Portofelul il gasiti aici la numai 9,99$ disponibil in urmatoarele nuante:
Ce parere aveti? Va incanta ideea unui astfel de portofel practic?
Please follow me :


Vote my Looks:

1 comment:

  1. Ce frumos si util este.Chiar mi-ar placea si mie unul.Pe mov sau roz.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤