📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 August 2013

Recomandarea saptamanii: Stylish Plus

Nu stiu daca ati auzit pana acum de Stylish Plus, chiar si eu am ajuns pe acest magazin online prima data, abia saptamana trecuta. Deja am facut o comanda, iar pana va ajunge si va voi putea spune mai multe detalii despre produsele comandate in sine, vreau sa va spun cateva despre magazin.
Pentru inceput, ceea ce mi s-a parut interesant e metoda de plata a transportului, adica una standard, indiferent de cantitatea cumparata. Cu alte cuvinte, daca optezi pentru aceasta metoda prin care vei primi coletul in 10-20 de zile, te va costa 9,95$ in plus. Ceea ce mi se pare rezonabil, pentru ca urasc sa platesc transportul proportional cu gramajul sau cantitatea de produse pe care le aleg. De exemplu, daca vrei sa cumperi o pereche de pantofi, de obicei, prin metodele clasice, ajungi sa platesti inca o data pretul produsului, pentru ca orice ar fi, incaltamintea e grea, depasind mereu un kg si precum stiti, se calculeaza la suta de grame.
Deci precum spuneam, eu am fost foarte multumita de pretul transportului, poate in special, pentru ca am ales chiar o pereche de botine care mi-au placut atat de tare! Sincera sa fiu, cel putin la incaltaminte, preturile mi s-au parut foarte-foarte mici. Mai ramane sa vad cu ochii mei si calitatea. Eu mi-am ales o pereche de botine din dantela, pe care o sa v-o prezint imediat ( deocamndata in poza):
Dar ca tot vorbim de incaltaminte, trebuie sa va arat ceva care cu siguranta va fi pe wishlistul meu de iarna! Sunt absolut adorabile, pacat ca au tocul prea inalt pentru mine:


Tot aici am gasit si o gecuta interesanta:
Daca va ganditi ca e de piele, ei bine, va inselati, pentru ca in realitate e denim. Dar designul o deghizeaza destul de bine, nu?
Am gasit si o haina pe care eu mi-am cumparat-o deja de pe alt magazin, dar care aici e ceva mai ieftina. Eu am luat-o la 40$! Daca nu v-am aratat-o inca, trebuie sa va spun ca nu e groasa, e de primavara-toamna, si arata dragut! E dintr-un material foarte elastic, deci nu va faceti griji la marimi!
Din categoria lucrurilor ieftine, va prezint si aceasta bluza ( am una asemantoare si imi place tare), pe care o gasiti la pret redus. Daca cautati cu atentie, veti gasi foarte multe produse care costa in jur de 10$.
Dar in orice caz, eu spre incaltaminte v-as recomanda sa va orientati. Iata si botinele alese de mine:
Mi-am ales acesti pantofi-botine pentru ca am foarte multe rochite din dantela si le asortam ceva mai greu. Mie mi-au parut tare frumosi si in plus, cu tocul mic, pentru ca nu ma descurc prea bine pe tocuri peste 7,5 cm.
 Eu imi astept sa ajunga prima comanda si apoi, daca sunt multumita, intentionez sa mai plasez o comanda (probabil tot incaltaminte sau genti) sau ceva, pentru sezonul rece. Daca ati vazut ceva frumos si vreti sa-mi arati si mie, poate voi include in urmatoarea comanda si va pot face un review.
Va astept cu parerile voastre!

28 comments:

  1. Ce frumoase si elegante sunt botinele...Si bluzita neagra imi place, iar despre primele incaltari, ce sa mai spun?Superbe!

    ReplyDelete
  2. Ce frumoase sunt ghetutele albe cu blanita! Pacat ca sunt cu toc, daca erau cu talpa joasa, sau cu on toculet ceva mai lat si mic,aiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt prea inalte si pentru mine, dar imi plac la nebunie!

      Delete
  3. Buna. Am si eu o întrebare. Îmi doresc sa fac o comanda de pe acet site insa îmi este teama ca poate nu vor veni...ai primit comanda? Ai avut probleme cu firma aceasta?...încerc sa fiu sigura înainte de toate. Daca m-ai putea ajuta cu aceste întrebări ar însemna mult pt mine. Iti multimesc !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Inca nu am ajuns la posta vamala pentru a-mi ridica coltul, dar la sfarsitul saptamanii o sa revin cu cat mai multe detalii.

      Delete
    2. Iti multumesc :* vreau sa stiu sigur ca vine coletul sa nu ma vad cu banii luați si nimic la posta...am citit pe un alt blog cum ca sunt produsele ca in poze. Sper sa fie asa. Sa înțeleg ca a ajuns coletul la posta vamala insa nu ai mers sa il ridici încă?:D

      Delete
    3. La mine in oras posta vamala e deschisa doar doua zile pe saptamana intre orele 9-12 si imi e ceva mai greu sa ajung. Coletul mi-a venit de ceva vreme, din pacate nu am reusit sa-l ridic, dar mi-am planificat sa-l ridic joia aceasta. Imediat ce-l primesc, revin cu cat mai multe detalii. Oricum, orice comanda are numar de urmarire, asa am vazut eu ca mi-a ajuns. Si ca idee, orice comanda care are numar de urmarire e foarte greu sa se piarda sau sa nu ajunga. Probleme pot aparea doar la site-urile care nu dau si un numar de urmarire. Dar oricum cred ca vrei sa stii cum sunt produsele, daca si calitatea se ridica la nivelul asteptarilor asa ca o sa revin cu cat mai multe detalii! :*

      Delete
    4. Multumesc! :* sper sa fie ca in poze si sa le porti sănătoasă :D

      Delete
    5. Stiu ca este greu sa se piardă cu sistemul de urmărire insa am vb cu o fata care a dat comanda a urmărit comanda si cand i s-a spus ca a ajuns la posta nu era de fapt acolo si încă nu a ajuns :( de asta îmi fac griji puțin sper sa fie totul bine ...:(

      Delete
    6. Pana la urma stii cum e... daca e sa ti se intample tocmai tie... Dar stiu ca posta raspunde pentru coletele cu numar de urmarire. Cel putin teoretic. Ma intreb daca te-ar despagubi in cazul in care un colet "dispare". Pentru ca, sunt sigura ca daca se "pierde" defapt e furat de catre cineva si adio!
      Mie mi-a s-a intamplat o singura data cu un colet sa dispara fara urma. Din pacate nu avea numar de urmarire si nu am avut ce face. Totusi magazinul s-a oferit sa-mi trimita din nou gratuit o parte din comanda. Cu toate acestea, desi fac cumparaturi din afara constant, nu mi s-a mai intamplat niciodata nimic, nici macar la restul coletelor, care nu au numar de urmarire. Oricum, vorbim mai multe joi! :*

      Delete
    7. Pt mine e prima oară cand decid sa fac o camanda din alta tara si na am
      Puțin emoții insa mi-ai dat încredere si ma simt mult mai sigura si iti multumesc !:*

      Delete
    8. Buna! Scuze ca poate sunt stresanta dar ai primit comanda?;;)

      Delete
    9. Nici mie nu mi-a ajuns comanda. Se pare ca numarul de urmarire nu functioneaza ok. Eu te sfatuiesc sa nu dai comanda, cel putin pana nu iti confirm eu ca am primit coletul si ca totul e ok.

      Delete
    10. Mersi mult sper sa se rezolve :*

      Delete
    11. Buna! Ai primit comanda?

      Delete
    12. Buna! Uite chiar acum m-am intors de la posta vamala, unde am descoperit cu stupoare ca respectivul colet ajunsese de pe data de 30 septembrie. Pur si simplu au uitat ei sa mi-l dea :-|
      Deci comanda imi ajunsese exact cand imi aparea mie dupa tracking no. Bine ca s-a rezolvat macar acum. O sa fac un articol mai in detaliu pe blog, dar sa stii ca sunt foarte multumita. Acum am avut o rochita si top si ambele mi se par de calitate si bine facute. Eu zic ca poti sa comanzi cu incredere si daca ai probleme la posta vamala, noteaza-ti numarul de tracking si intrebi de acel numar, in cazul in care patesti ca mine si ei nu-ti dau coletul la data cand iti apare ca a ajuns. Spor la cumparaturi!

      Delete
  4. In cat timp ai intrat in posesia coletului?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca a ajuns cam in 2 saptamani.

      Delete
    2. AI FOST O NOROCOASA! EU AM PLASAT COMANDA PE 23 SEPT,PE 24 LE-AM PLATIT PRIN WESTERN UNION ..SI NICI IN ZIA DE AZI NU MI-AU EXPEDIAT COLETUL.SAPTAMANAL LE TRIMETEAM CATE UN MAIL SA INTREB CE S-A INTAMPLAT SI INITIAL MI-AU SPUS CA S-A INTARZIAT PT CA A FOST ZIUA NATIONALA SI NU S-A LUCRAT CATEVA ZILE...APOI CA S-A VERIFICAT SI S-A OMIS SA SE EXPEDIEZE COLETUL SI-MI FACEAU O OFERTA CU 10$ DESPAGUBIRI PT URMATOAREA COMANDA.SINCER EU MI-AM PIEDUT RABDAREA SI AM CERUT SA-MI FIE RETURNATI BANII.AU VENIT CU O ALTA OFERTA DE 5 $ DESPAGUBIRI .CHIAR ASTAZI LE-AM TRIMIS MAIL IN CARE LE SPUNEAM CA NU SUNT INTERESATA DE NICI O DEPAGUBIRE SI SA NU MA MAI DUCA CU VORBA SI SA-MI RETURNEZE BANII.

      Delete
    3. Din pacate se poate intampla! Mie mi s-a intamplat la eFoxCity parca sa nu-mi mai ajunga coletul. Cand i-am intrebat unde verific si eu tracking no (care exista, dar nu mi-l recunostea nici un site) mi-au spus ca nu au cum sa verifice pe unde s-a pierdut coletul si s-au oferit din toata comanda sa-mi retrimita doar o bijuterie (adica produsul cel mai ieftin din toata comanda). Am refuzat si banii nu i-am vazut nici azi pe motiv ca nu pot verifica unde e coletul (adica ar putea sa fie la mine si eu sa mint, nu?). De atunci ma asigur mereu ca numarul de tracking e functional, pe orice site. Sa stii ca pe Romwe sunt cei mai seriosi si au un tracking bun si primesti mail si cand a plecat coletul de la ei, te contacteaza mereu daca sunt intarzieri sau altceva. Cu Romwe nu cred ca a patit-o nimeni niciodata.

      Delete
  5. Salut! Am facut si eu o comanda pe stylishplus in data de 07 octombrie si am asteptat si asteptat pana mi-am luat gandul de la ea, m-am cam resemnat cu gandul ca am pierdut banii. Dar am citit si ce ai scris tu, si se pare ca mai sunt si variante pozitive, in care oamenii chiar isi primesc produsele comandate. Am verificat si eu zbia azi statusul comenzii si am vazut ca scrie livrare pe 02.11.2013. Sa speram ca asa si va fi. Dar intrebarea mea e daca mi se va livra la domiciliu sau va trebui sa ma duc eu sa il ridic de undeva? Am vazut ca ai scris ceva de posta vamala...unde este asta? Eu sunt din Mangalia, si nu am auzit sa avem posta vamala. Poate ma poti ajuta, te rog, sa merg si eu sa ma interesez de colet. Sa nu stea undeva pierdut in spatiu...:) Multumesc

    ReplyDelete
  6. Stai ca s-a facut lumina-n sat...am cautat pe internet si am gasit un oficiu in Constanta al acestei minunate poste vamale...o sa ma duc luni dimineata sa ma interesez de coletul meu...tine-mi pumnii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate, cam tot ce vine din afara UE ajunge la posta vamala. Exceptie fac anumite site-uri care trimit printr`un curierat (dar de obicei te costa in plus, destul de multicel).Dar tu ar trebui sa primesti acasa, la usa de postarita un aviz pentru care iti cere sa semnezi. In care iti si spune unde e posta vamala si programul de functionare. Eu am gasit pe google aceasta posta vamala dar nu sunt sigura ca se ocupa de coletarie. Iti las oricum adresa, unde macar poti sa intrebi:
      Adresa: INCINTA PORT MANGALIA, LOC.MANGALIA, JUD.CONSTANTA, COD POSTAL 905500

      Telefon: 0241/752670

      Fax: 0241/752670

      Email: ADMIN_MANGALIA@CUSTOMS.RO

      Program functionare: 7 ZILE/SAPT. PERMANENT

      Program audiente:

      SEF BIROU VAMAL

      LUNI – JOI

      14.00 – 16.00

      Dar oricum, trebuie sa primesti acel aviz!

      Delete
  7. Buna.am dat si eu comanda ai sper doar sa nu fie o pacaleala cum sunt pe alte site uri...tu cum iti urmareai comanda? Pe ce site intrai?nu e normal sa te anunte ei cand ajunge coletul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. La my Orders gasesti si optiunea de a urmari coletul, dar nu e prea precisa. De ajuns ajunge, doar ca mai tarziu decat iti apare tie ca a ajuns deja. Cel putin la mine asa a fost.

      Delete
  8. Doresc sa fac o comanda Dar nu stiu cum sa procédez cu bani
    Pot plati cu cardu sau trebuie sa ii trimit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se poate face plata cu cardul (Visa sau MasterCard)

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤