📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

20 August 2013

Last days of Summer Wishlist

Nici nu-mi mai amintesc ultima data cand am facut un wishlist!
Pe de o parte, pentru ca vara aceasta mi-am cumparat cam tot ce mi-am dorit deja. Dar intotdeauna ramane cate ceva care iti place la nebunie, dar nu gasesti marimea ta, sau acel ceva care nu mai e pe stoc.
Pentru mine, printre ultimele dorinte ar fi o rochita frumusica, dar totusi simpla pentru o nunta a unei prietene, fix in ultima zi din august.
Cele mai frumoase modele si cele mai "clasice" le-am gasit la un magazin online nou pentru mine si cred ca si pentru voi, dar genul cu design propriu, original, interesant.






Ce parere aveti?

4 comments:

  1. Imi plac mult primele doua, dar si ultima este frumoasa foc.

    ReplyDelete
  2. A 4-a este frumoasă tare. Şi cred că se potriveşte perfect unui eveniment precum este cel la care urmează să iei parte :-)

    ReplyDelete
  3. toate rochitele pe albastru imi plac extrem de mult

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤