📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

14 August 2013

OOTD: Black&White

Buna fetelor!
Eu am inceput oficial pentru mica vacanta la mare si nu puteam sa plec inainte sa va arat ultima mea achizitie de pe SheInside.
Cred ca nu am mai purtat salopete din copilarie, dar vine un moment cand parca simti nevoia sa iti mai schimb putin obiceiurile si de ce nu, chiar si stilul, indraznind sa experimentezi ceva nou.
Eu am gasit o salopeta foarte draguta si feminina, care defapt, nici nu pare salopeta la prima vedere. Din pacate, nu am avut noroc si  nu mi s-a potrivit marimea, asa ca a trebuit sa o modific. Am reusit insa sa o asortez cu pantalonii de danteluta de la Romwe, asa ca macar m-am ales cu un costumas dragut si feminin:









Btw, gentuta e vintage, adica a fost chiar a mamei, pe vremea cand avea varsta mea, e din piele intoarsa cu franjuri si e foarte draguta. Dar daca va intereseaza, am vazut pe un magazin online ceva asemanator, disponibil si pe mai multe nuante.
Ceea ce imi place cel mai mult la salopeta (transformata in rochita, in cazul de fata) e ca ascunde foarte bine kilogramele in plus, e lejera si e si usor elastica. Exista si masuri  mai mari, deci puteti sa va luati linistite, doar sa aveti mai multa atentie decat mine la masuratori.


Rochie( Salopeta): Here
Bag: Vintage
Flats: Luca D`Altieri
Rings&pearls&earings Bellast (detalii aici)

Daca vreti sa stiti cum puteti obtine haine gratis de pe SheInside, chiar daca nu sunteti blogger, cititi si acest articol.
Nu uitati sa imi lasati un comentariu! Ce parere aveti? Am salvat tinuta transformand-o intr-un costumas in acest caz? Aveti sugestii despre cum ar putea fi combinata?
Please follow me :


Vote my Looks:

14 comments:

  1. Frumos te-ai asortat! Imi place mult tinuta! Plus ca esti si nice si comoda!

    ReplyDelete
  2. ingenioasa ideea de a transforma salopeta in rochie :) bravos si in combinatie cu pantalonasii vine perfect .

    ReplyDelete
  3. place place place <3 si place si noua imagine a blogului :)

    ReplyDelete
  4. Îţi vine foarte bine. O văd şi într-o ţinută ceva mai office, cu nişte pantaloni lungi, drepţi, pantofi stiletto şi un blaizer sau un sacou scurt. Ideile îţi vin pe parcurs, este o piesă foarte versatilă :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place ideea, Mihaela! Multumesc pentru vizita!:*

      Delete
  5. Draguta foc tinuta!! pot sa te rog cevaaa?? Pooot??? Data vitoare sa zambesti pentru mine, da? Sunt sigura ca ai un zambet frumos:), este asa serioasa:)!!! te pup

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤