📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 August 2013

Cosmetice la preturi bune

Din categoria "Recomandarea Saptamanii", de data aceasta va prezint un magazin online de cosmetice, unde am regasit multe din brandurile mele preferate, la preturi exceptional de bune.
Sa va dau cateva exemple:
Ojele essence cu uscare rapida la doar 5 Ron:
Rimmel London 60 la 6,5 Ron



BB Cream Maybelline la 24,5 Ron:
Unul dintre fondurile mele de ten preferate, Maybelline Affinitone la 24 Ron
Ar trebui sa verificat pagina de Reduceri, unde gasiti cele mai bune preturi la cosmetice dar si accesorii.
In plus, pentru persoanele care nu au standuri Essence in oras, e un site super, unde gasiti cam toate cosmeticele marca Essence, incluzand si parfumurile.

 Cel mai important e ca gasiti o gama foarte larga de cosmetice dar si produse de igiena si preturile sunt atragatoare. Despre transport, prin Posta Romana, costa doar 8 Ron, deci din nou, rezonabil.
Tot aici am vazut si produse pentru ingrijirea copiilor si stiu ca multe mamici vor fi interesate de acest aspect.

Eu am gasit multe produse pe care le cautam de ceva vreme, cum ar fi perlele de la Essence, sau creionul de sprancele de la Miss Sporty, cu care eu m-am impacat foarte bine si nu il mai gaseam in comert in ultima vreme. Si imi amintesc ca multe persoane m-au intrebat candva de creioanele Ada, care in general nu prea le gasim disponibile in multe nuante in comert.
Aici le gasiti disponibile in 19 nuante, la doar 1 Ron.
Magazinul se numeste 1001 Cosmetice.ro si cred ca va fi unul din favoritele mele mult timp de acum inainte!
Voi ce parere aveti?

3 comments:

  1. Imi place siteul mai ales ca au essence! Sunt preferatele mele si chiar sunt ieftine! Multumim pentru recomandare!

    ReplyDelete
  2. Si mie imi place site-ul au produse essence si au preturi bune :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. da ,intr-adevar este un site de cosmetice si nu numai foarte bun si cu preturi excelente

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤