📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

06 August 2013

OOTD: Rochita de plaja

Buna fetelor! Cum a fost weekendul vostru? Ati profitat de vremea de afara sa iesiti la plaja sau poate la o plimbare in natura?

Voi ce preferati sa purtati? Pantaloni scurti si topuri sau rochite de plaja? Eu weekendul aceasta am iesit putin la o plimbare pe raul Buzau, unde nu mai fusesem din copilarie. Peisajul e destul de frumos, asa ca a fost o plimbare relaxanta, dar si o ocazie sa-mi port rochita de plaja nou comandata.


Nu intentionam sa fac poze cu ochelarii de soare, dar pana la urma n-am mai suportat (precum vedeti in majoritatea pozelor am ochii inchisi si semi-inchisi, asa ca am facut  ultimele poze asa, chiar daca nu se potrivesc prea bine tinutei.




Dress: Here
Please follow me :


Vote my Looks:

15 comments:

  1. E foarte drăguţă rochiţa, îmi place mult şi te avantajează. Şi machiajul tău îmi place. Pupici!

    ReplyDelete
  2. FRUMOASA INSA SA NU UITAM CA AZI EZTE ZIUA A SI ITI UREZ UN SINCER LA MULTIANIIIIII!

    ReplyDelete
  3. superba rochita,ideala pt zilele calduroase de vara,si apropo la multi ani

    ReplyDelete
  4. Cu siguranţă şi eu aş opta, şi optez pentru rochiţe de plajă. E tare drăguţă, îţi vine exact aşa cum trebuie :-)
    P.S. Nu se mai pot lăsa comentarii prin facebook? :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mihaela! Momentan nu mai merge platforma de comantarii de facebook si nu am reusit sa o fac din nou. Dar pe viitor o sa incerc sa vad care e problema si poate reusesc sa o introduc din nou:(

      Delete
  5. Foarte draguta rochia :) si peisajul imi place
    pupici :-*

    ReplyDelete
  6. Superba rochita! E si destul de ieftina!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤