📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

24 September 2014

MakeUp Tips: Cum alegem creioanele

Ro Only

Un machiaj poate fi usor stricat daca nu folosim creioanele potrivite. Aici includem eyelinerul (creionul dermatograf), conturul de buze si creionul pentru sprancene.
Eu recunosc ca am avut mari probleme atat cu conturul de buze cat si cu creionul de sprancene.

Cea mai mare problema era tocmai faptul ca erau pigmentate, prea pigmentate, incat pareau mai potrivite pentru un machiaj de scena, in nici un caz pentru unul lejer, de zi.
Nu vi s-a intamplat niciodata ca, desi creionul de buze si rujul erau in aceeasi nuanta, totusi conturul sa iasa mult mai mult in evidenta?


Intre timp am descoperit cateva trucuri care mi-au usurat viata. De exemplu:


Pentru un aspect natural al conturului de buze, aplicati ca in poza de mai sus. Asa cum stiti, de cele mai multe ori, conturul de buze e mult mai rezistent decat rujul. Asta inseamna ca rujul dispare in timp, iar conturul ramane.

Un alt pont ar fi sa incercati sa cautati doar acele creioane care sunt usor "cerate", asta insemnand ca sunt mai putin strident pigmentate, chiar daca se aplica cat se poate de usor si sunt chiar "cremoase". Diferenta consta intr-un pigment care e destul de evident, fara a fi excesiv.

Acelasi sfat vi-l dau si in privinta creionului de sprancene. Daca optati pentru creionul de sprancene, in defavoarea fardului, atunci stiti deja ca aveti doar cateva nuante disponibile. Iar daca nu esti bruneta, atunci probabil sprancenele tale au o nuanta mai stearsa, usor cenusie. Bineinteles ca vei avea un rezultat ingrozitor cu un creion pigmentat.
Am observat ca multe dintre fetele (pe care eu le urmaresc si ador cum se machiaza) folosesc si creionul (pentru coada sprancenelor) dar si fardul pentru a umple centrul si marginea interioara. Astfel, rezultatul e unul natural si placut. Insa, daca aceasta metoda vi se pare prea complicata, atunci optati pentru un creion de sprancene cerat, mai subtil pigmentat.

Bineinteles ca am si cateva exemple:

Cand am facut ultima mea comanda de pe ProduseCosmetice.ro, un site super ok, unde gasiti o gama foarte larga de produse cosmetice, m-am gandit sa-mi refac si stocul de creioane, mai ales ca multe nuante imi lipseau de ceva vreme.
Am ales creionul Maybelline Moisture Extreme nuanta Soft Pink, o nuanta mai mult decat placuta, compatibila cu multe nuante de ruj roz. (O gasiti la reducere, 16 lei)


Apoi, pentru ca toata vara s-au purtat nuantele de portocaliu (si pentru ca eu nu imi doream un portocaliu extrem), am ales acest contur L`Oreal  Infaillible nuanta 709 (la reducere, 19 lei). Se potriveste de minune cu rujul Rimmel 660 In love with Ginger. 



In ceea ce priveste creionul de sprancene, am decis sa incerc ceva nou, chiar daca nu mai folosisem pana acum: Make Up-Studio, nuanta 01.
Este o nuanta putin pigmentata, dar e perfecta pentru sprancenele mele, care si ele sunt cam deschise la culoare. Nu s-ar potrivite persoanelor care au sprancenele mai inchise la nuanta. 
In schimb, mi s-a parut ca se consuma foarte repede si trebuie reascutit dupa doua aplicari, pentru a avea mai multa precizie.

In schimb e foarte rezistent si chiar rezistent la transfer, as spune eu.

Nu va voi da sfaturi pentru alegerea creionului dermatograf, pentru ca e usor sa deduci calitatea lui, dupa cate ore iti rezista.


Despre comanda mea de pe Produse Cosmetice, am mai scris si aici. E unul din magazinele online unde gasesti cam tot ce ai nevoie, in special pentru persoanele care nu au anumite magazine in oras. Daca intrati pe site, o sa vedeti ca au si multe promotii si oferte curente. Multe produse sunt la reducere (asa cum am gasit si eu), la preturi mai bune decat in magazinele obisnuite. 
Iar daca sunteti in cautarea unui primer bun de ochi, eu am descoperit recent unul foarte bun. Pentru ca mai e o singura bucata in stoc, va dezvalui acum ca e vorba de Primerul Just Cosmetics, care mie mi-a placut si despre care va voi povesti intr-un articol viitor, mai pe larg.


Kisses!

Please follow me :



Vote my Looks:

5 comments:

  1. the kttty ring is so cute
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. Nice maeup tips!
    Thank you for sharing!
    Great post!

    ReplyDelete
  3. Primerul despre care vorbesti este foarte buna. Eu il folosesc si sunt foarte multumita. Multumesc pentru sfaturile pe care mi le-ai prezentat.

    ReplyDelete
  4. Sfaturi foarte utile ptr care iti multumim. In ultimul timp am mai renuntat la conturul buzelor tocmai din acest motiv pe care l-ai amintit si tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu mai folosesc un truc pentru contur: folosesc un creion care este foarte aproape de nuanta naturala a buzelor, iar cand aplic rujul (de orice alta nuanta) doar ma ghidez de acel contur,dar il acopar complet. In felul acesta, arata mereu bine si e si economica metoda, folosind doar unul si acelasi contur la orice ruj.

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤