📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 September 2014

Just Cosmetics: The Primer

Ro Only

Va spuneam intr-un articol precedent ca, la ultima comanda de pe ProduseCosmetice.ro, m-am decis sa incerc o marca noua, de la care nu am mai comandat nimic pana acum.
Bine, pana recent am folosit primerul de ochi de la Avon, care e ok ca si rezistenta, dar nu imi placea ca trebuie sa aplic direct cu degetele, avand o consistenta mult prea solida pentru a fi aplicat cu o pensula. In plus, dupa o luna-doua parca se intarise si mai mult. Asa ca imi doream sa incerc altceva. 
Voi ati intampinat probleme cu primerele pe care le-ati folosit?


Iata cateva detalii despre primerul Just Cosmetics:


  • are 5 gr (cantitate dubla fata de primerul Elf, de exemplu);
  • are o consistenta fluida;
  • are o usor parfum, abia perceptibil;
  • nu curge din ambalaj;
  • are o pensula moale, care permite o cantitate moderata, la o singura aplicare, suficienta pentru ambii ochi;
  • este foarte rezistent;
  • nu incarca excesiv pleoapele si se absoarbe imediat;

Ce mi-a placut:
In primul rand consistenta fluida, usoara, aproape de gel. Obisnuita cu primerul Avon, care era mult prea gros si ma chinuiam sa il fac sa se aseze uniform (mai ales ca nu e o placere sa-ti "masezi" pleoapele), mi se pare ca primerul Just Cosmetics se aplica foarte usor, din doua miscari, fara sa duci grija ca nu l-ai aplicat uniform.
Apoi imi place ca intra in piele imediat si nu e necesar sa astepti " sa se usuce". 
Imi place si ca e transparent. Daca ar fi sa compar, cred ca pana la urma prefer varianta de primer fara culoare, in defavoarea celor care au un pigment (fie el si unul de nuanta pielii), pentru ca in fond, nu ai defecte de acoperit pe pleoape si un primer pigmentat, apare ca fiind mult prea incarcat, cand aplici fardul, peste.
Chiar daca e transparent, el este totusi usor iluminator (nu cum se vede in poza, pentru ca era proaspat aplicat), dar totusi, ramane o usoara tenta de luminozitate pe pleoape.
Eu l-am folosit si ca primer de sprancene, pentru ca folosesc in general fard de sprancene si un primer ma ajuta la fixarea nuantei. 
V-am spus deja ca imi place ca intra imediat in piele, nu e deloc necesar sa astepti inainte sa aplici fardul, pensula e moale si delicata si se foloseste cu usurinta chiar si pe zonele mai inguste ale pleoapelor. Nu este deloc necesar sa il mai intindeti cu o alta pensula. 
Chiar mi se pare ca e o cantitate generoasa. V-as spus ca ar fi dublu, ca si gramaj fata de primerul de la Elf (pe care cred ca il cunoasteti, majoritatea), dar imi amintesc ca primerul Elf ma tineam cam o luna si ceva, fara sa-l folosesc zilnic, pe cand pe acesta il folosesc deja de mai bine de o luna si nu pare sa se fi consumat prea mult (nici macar un sfert).

Chiar daca n-am studiat cu atentie sa vad exact cate ore imi pasteaza machiajul intact, ma declar totusi multumita, nu m-am trezit cu fardul strans in pliurile pleoapelor niciodata de cand il folosesc.


Eu l-am comandat de pe ProduseCosmetice.ro, unde vad ca mai e o singura bucata pe stoc. Il gasiti aici.

Daca nu sunteti multumite de primerul pe care il folositi, eu va recomand sa-i dati o sansa celui de la Just Cosmetics!
Sau poate cunoasteti mai bine ca mine produsele Just Cosmetic? Ce parere aveti? 
Daca vreti sa vedeti si celelalte produse Just Cosmetic de pe ProduseCosmetice.ro, aici e categoria:
Eu recunosc ca sunte tentata sa incerc si altceva!

Nu uitati ca ProduseCosmetice.ro au foarte multe promotii si reduceri atragatoare. Eu recunosc ca sunt genul de om foarte entuziasmat cand gasesc reduceri. De multe ori, factorul decisiv cand fac o comanda sunt tocmai reducerile bune pe care le gasesc.

Kisses!




Please follow me :



Vote my Looks:

4 comments:

  1. Looks really like a nice product!
    Thank you for sharing!
    Have a fab sunday my dear!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Sweetie <3
      Hope you like the Sheinside giveaway: http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/09/sheinside-giveaway.html

      Delete
  2. Never heard about it before. But I would lowto try :)

    http://imaginarymi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Singurul primer pe care l-am folosit pana acum este cel de la Elf si pot spune ca pentru pretul pe care il are este minunat. :) Poate il voi incerca si pe acesta. :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤