📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

12 September 2014

Dove Go Fresh Revive

Ro Only
Sunt un mare fan al sapunurilor Dove. Le-am incercat pe toate si pot sa spun ca preferatele mele sunt Go Fresh Restore ( e o varinata mai noua) si cel clasic, Gentle Exfoliating.

Noutatile verii sunt insa aceste trei produse, din gama Go Fresh Revive.

Nu am vazut inca aceasta gama in magazine, dar sunt convinsa ca va aparea in curand si e bine sa stiti cate ceva inainte sa va decideti sa o incercati!

Favoritul meu: Deodorantul Spray!

Sincera sa fiu, eu rar folosesc deodorante de tip spray, pentru ca nu imi place sa interfereze sau sa se amestece cu mirosul parfumului. In plus, multe deodorate miros " a curat" treaba care chiar nu se impaca cu aromele orientale pe care le prefer eu.
In general prefer deodorantele stick sau roll on, pentru ca parfumeaza ceva mai discret si in general, ofera si o protectie mai mare.

Pe de alta parte, un deodorant stick sau roll on nu mi se pare prea confortabil pe timpul verii, pentru ca as prefera ceva care sa imi dea si o senzatie de prospetime, dar asta ar insemna sa optez pentru un spray si deci lucrurile astea se cam bat cap in cap pentru mine.

In mod ciudat, toate dorintele mele mi-au fost indeplinite de deodorantul Dove Go Fresh pe care l-am adorat de la prima utilizare!
  1. Parfumul e superb: adica combinatia perfecta de oriental (cred ca rodia are acest efect) si fresh (lemon verbina). Imi place atat de mult, incat de multe ori mi se pare de ajuns si nici nu mai folosesc parfum;
  2. Parfumul e de durata;
  3. Nu contine alcool;
  4. E genul de spray cu pudra (deci agitati inainte de fiecare utilizare);
  5. Ofera o foarte buna protectie, se absoarbe imediat si bonus: pudra se absoarbe atat de repede incat nu am avut niciodata hainele inchise la culoare patate;
  6. Poate fi folosit si dupa epilare, (nu contine alcool) si nu irita absolut deloc, dimpotriva, calmeaza!

Deodorantul cu roll on are acelasi parfum adorabil si contine 50 ml. Ceea ce imi place mie cel mai mult la deodorantele Dove e forma lor foarte practica. Sincera sa fiu, nu l-am folosit, doar l-am testat putin, pentru ca nu m-am mai despartit de deodorantul spray.

Nici nu cred ca trebuie sa va mai spun prea multe despre gelul de dus. Miroase la fel de incredibil de bine ca intreaga gama si ramane indelung pe piele.

Daca vreti sfatul meu, este o gama pe care TREBUIE sa o incercati!
Preturile, asa cum stiti, la produsele Dove sunt foarte bune. 
Sunt curioasa daca voi le-ati vazut deja in magazine si daca le-ati testat.
Intre timp, puteti urmari pagina oficiala Dove pentru noutati si detalii:

Kisses!



Please follow me :



Vote my Looks:

4 comments:

  1. dove is my all time fav deo and i have to try this fragrance
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. In general cam tot ce am incercat de la Dove , mi-a placut si culmea . Nici eu nu sunt adepta deodorantelor spray , ci acelor solide, dar culmea , am folosit totusi si eu un deodorant spray de la Dove, avea un miros discret de lacramioare

    ReplyDelete
  3. Don t know if my commententerd.
    I said I really love the Dove brand,but alsothe Yves Rocher brand and hey ae both in my bathroom.
    Greatsoaps, shower gel and shampoos..
    Have a fab sunday!

    ReplyDelete
  4. Trebuie să le încerc și eu. Sper să le găsesc în curând în magazin. :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤