📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

01 September 2014

Am descoperit tratamentul pentru unghiile moi si fragile care chiar functioneaza!


Ro Only

Asa cum ati observat, nu am mai postat o manichiura pe blog de aproape un an. Si asta dintr-un motiv cat se poate de intemeiat: unghiile mele au devenit foarte fragile si moi, incat tot timpul le aveam scurte de tot- "taiate aproape din carne". Asa ca ultimul lucru la care visam erau modelele frumoase. 
Iar oja ajusese sa reziste pe unghii cateva ore.
Dimpotriva, am sperat, ca daca o sa le las sa "respire" si o sa renunt la lacul de unghii un timp, or sa isi mai revina putin.

Asta nu inseamna ca nu am incercat in tot acest timp cele mai cunoscute solutii pentru unghii:
  • Diverse uleiuri si tratamente pe baza de uleiuri (incluzand uleiul de ricin si cel de masline);
  • suplimente alimentare, calciu si vitamine;
  • diverse tratamente de tip crema pentru unghii;
  • tratamente si lacuri de unghii pentru rezistenta;
  • am incercat unghiile cu gel, dar si acestea s-au exfoliat efectiv chiar incepand cu a doua zi.
Cu toate, din pacate, am avut aceeasi experienta: functionau putin si doar pe durata tratamentului.
Trebuie sa mentionez ca eu mereu am avut unghiile foarte moi, dar in schimb cresc foarte repede. Dar de aproximativ un an, acest aspect a devenit extrem. Mi se rupeau unghiile imediat, chiar si cand ma spalam pe maini. 

Sincera sa fiu, renuntasem la orice incercare, resemnadu-ma sa am cele mai scurte unghii din univers, cand mi-a fost oferita pentru testare aceasta crema pentru maini si unghii Gerocossen. M-am mirat, pentru ca nu o observasem pana acum in comert si, desi nu aveam cine stie ce sperante, am zis ca nu strica sa o incerc.

Ei bine, am simtit o diferenta de la prima aplicare. Rar mi se intampla sa vad un efect chiar de la prima aplicare, asa ca m-am decis sa ma tin de acest tratament.


Cum am procedat eu:
  1. Aplic in fiecare seara, doar pe suprafata unghiei, masand usor; apoi evit sa ma mai spal pe maini pana a doua zi dimineata; daca aveti unghii ceva mai lungi, eu v-as recomanda sa incercati sa aplicati putin si sub unghie;
  2. Reaplic pe durata zilei, daca simt nevoia (daca vreo unghie se agata sau da semne ca vrea sa se rupa);
Doua saptamani am aplicat crema in fiecare seara. La inceput, unghiile inca mai erau casante, dar deja erau de 2-3 ori mai rezistente decat la inceput. De exemplu, nu se mai indoiau cu atata usurinta. Dupa doua saptamani, am uitat sa mai aplic crema in fiecare seara si eu ma asteptam ca si "efectul" sa se duca. Insa acest lucru nu s-a intamplat si m-am bucurat ca nu e genul de tratament care functioneaza, doar atata timp cat il urmezi.

Ingredientele:

Nu am consultat ingredientele pana nu am vazut cat de bine functioneaza. Atunci am fost curioasa sa vad ce poate contine de are acest efect imediat si radical. O sa vi se para ciudat, dar contine ingrediente obisnuite, potrivite atat pentru ingrijirea unghiilor dar si a mainilor: galbenele, vitaminele E si B5, ulei de masline. Deci ingredientul "magic" mie imi ramane secret.

Dezavantaje:

Eu am observat un mic efect secundar si anume ca intareste putin si curticulele. Lucru care, defapt pe mine nu ma deranjeaza deloc, dar merita mentionat.

Aici vedeti progresul unghiilor mele pe o durata de 3 saptamani:

In prezent am optat pentru unghii cu gel pentru ca e mai rezistenta si nu imi da prea multa bataie de cap, dar nu am renuntat la tratament.
Din fericire, acum si gelul rezista pe unghii mult mai mult timp- pana la 3-4 saptamani.



Aceasta crema poate fi folosita si pentru ingrijirea mainilor, cu succes, dar eu m-am decis sa o folosesc exclusiv pentru unghii si am ales alta crema Gerocossen pentru ingrijirea mainilor:

La aceasta crema de maini mi-a placut la nebunie mirosul (care mie imi aminteste de laptisorul de matca), consistenta mai groasa decat cremele obisnuite, mai aproape de unt, decat de crema, dar mai ales faptul ca, desi e o crema ultra-hidratanta, nu e uleioasa si se absoarbe imediat in piele.
Asa cum vedeti, contine miere, glicerina si unt de Shea.
Contine 100 ml.
Eu v-o recomand cu caldura!

Concluzii despre tratamentul pentru maini si unghii:
  1. Intareste unghia chiar de la prima aplicare;
  2. Nu da "dependenta" (adica poti intrerupe oricand tratamentul fara ca unghia sa redevina moale si fragila);
  3. Contine 150 ml. Folosit doar pentru unghii te poate tine o vesnicie un singur flacon;
  4. Pe ShopMania il puteti achizitiona la 7 Ron!!! (click aici);
  5. Albeste in acelasi timp unghia;
  6. Are un miros extraordinar, care seamana mult cu cel al produsului dupa epilare, tot Gerocossen, despre care v-am povestit acum ceva vreme si de atunci am remarcat acel parfum superb;
  7. Nu este un produs uleios si oricat de ciudat pare, se absoarbe foarte repede si bine in piele si in unghie;
Eu il recomand cu incredere, pentru ca un produs care a functionat la mine si mi-a ajutat din nou unghiile sa-mi creasca si sa devina mai tari, mi-e greu sa cred ca ar putea dezamagi pe cineva.


Pentru mai multe detalii vizitati si pagina de facebook Gerocossen!

Kisses!
Please follow me :



Vote my Looks:

7 comments:

  1. Tratamentul de la Gerocossen e mai mult decât surprinzător.
    Nu-l voi rata, asta e clar.
    Merci pentru review, Cătălina!

    ReplyDelete
  2. Crema de maini arata fabulos si daca ma uit la compozitia ei suna cu atat mai bine :). Multumim pentru opinii, ne sunt de ajutor :)

    ReplyDelete
  3. Cu siguranță o să-l cumpăr și eu. :D Mulțumim pentru review. :)

    ReplyDelete
  4. It sounds good! I want to try this product!
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  5. Desi am unghiile foarte bune , nu mi-ar displace sa o folosesc ( preventiv ) Produsele de la Gerocosen sunt in general produse bune .

    ReplyDelete
  6. Suna bine ce spui tu! Si eu am probleme cu unghiile - se ingalbenesc, desi folosesc lac transparent inainte de aplicarea ojei, se rup din carne, sunt foarte fragile... Sa inteleg ca la noi nu se gaseste prin magazine....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am vazut-o, dar totusi intereseaza-te, ar trebui sa fie pe undeva, daca nu, o poti cumpara de pe site

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤