📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

20 October 2016

Review: Șampon cu Cocos și Keratină Bottega Verde

Ro Only

Nu știu dacă e doar impresia mea, dar cosmeticele italienești par a avea două lucruri în comun: miros foarte bine și în general au un aport mare de ingrediente naturale.

Șamponul cu Cocos și Keratina de la Bottega Verde mi s-a părut destul de special și mi-a plăcut de la prima utilizare.

Cantitate: 200 ml.
Recomandare: efect netezire- pentru păr cu tendința de încrețire.


Proprietăți:

Cel mai interesant e parfumul superb, un amestec de cocos și note florale. Are o consistență densă, spumează foarte bine, dar e în același timp și foarte cremos, lăsându-ți senzația de produs 2 în 1- șampon și tratament. 
Evident, nu vă așteptați să vă facă parul drept, însă îl disciplineză destul de bine, nu se mai electrizează, iar dacă aveți probleme, ajută mult la descurarea lui. Eu nu am simțit nevoia de a aplica și balsam sau mască, pentru că era foarte hidratat și se simțea asta.

Însă efectul care mie mi-a plăcut este faptul că îți face firul părul mult mai gros. Pare ciudat, dar per total părul se simte mai greu, chiar și dacă îl ai destul de scurt. Mie mi-a plăcut mult acest efect, pentru că firul părului meu e foarte subțire, motiv pentru care e și greu de coafat. Și desigur mult mai fragil.

Deci rezultatul final e că firul de păr devine mai sănătos și mai ușor de coafat- efect mai mult ca sigur al keratinei. 

Acum e la reducere și costă doar 19 lei, și probabil ar merge foarte bine cu laptele spray din aceeași gama. 
Bottega Verde va face și vouă, dragi cititori, un cadou: aveți 10% reducere la orice comanda dacă folosiți codul KAI înainte sa finalizați comanda. Grăbiți-vă, pentru ca doar primii 20 dintre voi vor putea beneficia de el! Link-ul magazinului online e aici: www.bottegaverde.ro

Iar la fiecare comandă care depășește 100 lei, puteți alege un produs cadou. Eu am primit săpunul de struguri roșii în valoare de 13 lei, care miroase superb.








Please follow me :



Vote my Looks:

20 comments:

  1. Da, italienii se respecta, asa ca produsele lor sunt de calitate si contin ingrediente bune.

    ReplyDelete
  2. Nu am folosit inca vreun sampon de la ei, eu m.am axat pe produsele de corp. Oricum, nu stiu daca as putea sa rezist fara balsam

    ReplyDelete
  3. Acesta doream eu sa il comand acum, dar m-am indreptat catre alt set. Data viitoare sgur il iau!

    ReplyDelete
  4. Nu am folosit nimic pana acum de la ei dar de mult timp le dau tarcoale catorva produse. Voi trece si acest sampon fiindca tare mi-a placut descrierea

    ReplyDelete
  5. Trebuie sa il incerc si eu neaparat, vreau un par mai greu! Al meu e subtire si aerat cumva, ma enerveaza maxim cateodata. Am nevoie de greutate.

    ReplyDelete
  6. Ce poze frumoase! Nu am folosit pana acum niciun sampon de la ei, dar sunt convinsa ca merita toti banii :)

    ReplyDelete
  7. Nu am incercat pana acum produsele lor, dar sunt pe lista mea de cumparaturi de ceva vreme.
    Tot adaug si adaug....se lungeste lista
    Cred ca o voi "plasa" discret lui Mos Craciun :D

    ReplyDelete
  8. Am avut si eu un set pentru par de la ei si a fost ok...

    ReplyDelete
  9. Daca samponul miroase a cocos, clar e pe gustul meu!
    Te invit pe blogul meu> http://www.whitecharm.ro

    ReplyDelete
  10. Nu stiu cum sunt produsele, dar ai facut niste poze de-mi vine sa le cumpar tot magazinul :))

    ReplyDelete
  11. Si eu l-am primit azi. Abia astept sa il incerc. Cam aceleasi probleme le am si eu.

    ReplyDelete
  12. Am auzit numai lucruri minunate despre aceste produse... cred ca in curand imi arunc in cos cateva, chiar mor de curiozitate.

    ReplyDelete
  13. Vreau sa in incerc si eu! Am avut varianta cu proteine vegetale si ginseng, a fost super!

    ReplyDelete
  14. Pare potrivit pentru tipul meu de pat. Nu am mai auzit de el până acum.

    ReplyDelete
  15. Pana acum nu am folosit sampoane de la Bottega Verde dar ma incanta descrierea lui iar cuvintele tale frumoase referitoare la acest produs ma determina sa-l includ in urmatoarea comanda a mea

    ReplyDelete
  16. Din ce in ce mai multa lume lauda si recomanda produsele de la Bottega Verde.

    ReplyDelete
  17. pot doar sa-mi imaginez cum miroase (eu fiind si mare fan cocos)...

    ReplyDelete
  18. Ce bine arata si cred ca mirosu te da pe spate.

    ReplyDelete
  19. Cred ca miroase de senzatie...ador cocosul :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤