📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 October 2016

Review: Cosmetic Plant Gama Lift UP

RO only

Cosmetic Plant a lansat gama Lift Up, cu efect antrid și de lifting, cu ambalaje noi, elegante.

Noua gama cuprinde crema de zi, crema de noapte, lapte demachiant pentru ochi, ser pentru lifting și un gel lift instant.

Cremele de de zi și de noapte au un parfum de magnolie, sunt fluide și se absorb ușor în piele. Sunt hidratante, fără a fi grase, fiind perfectă pentru tenul normal/ uscat, dar în opinia mea, cremele se vor comporta bine și pe tenul mixt
spre gras.

Ambalajele celor două creme mi se par geniale, simple de utilizat. Chiar mă întrebam de ce cremele vin în borcănașe, având în vedere faptul că, în primul rând -cred că nimeni nu folosește o spatulă ca să ia crema din recipient- deci există un mare risc să ajungă în crema ta de zi destui germeni, pe care ulterior îi vei aplica pe față, iar în al doilea rând chiar e enervant faptul că mereu își va ajunge cremă sub unghii, când te chinui să o scoți din recipient.
Din punctul acesta de vedere, ambalajele de la Cosmetic Plant primesc o mare bila albă din partea mea.
Părerile sunt împărțite, dar mie îmi place parfumul (subtil, desigur) la o cremă de față. Sigur, există o discuție legată de faptul că unele persoane pot fi ușor alergice la parfum, însă eu nu mă confrunt cu această problemă, iar o cremă ușor parfumată face răsfățul complet.

Cremele Lift UP au un parfum dulce, însă e suficient de subtil, încât chiar și mie, care nu sunt fan al aromelor dulci, mi-a plăcut.
Crema de zi e ceva mai fluidă decât cea de noapte, în plus are și un ușor efect iluminator, dar și factor de protecție solară.
Ambele au 50 ml.
Conțin acid hialuronic și dar și un ingredient extras din alge marine, cu efect de lifting.
Fiecare costă 23.20 lei.


Laptele demachiant nu are parfum, este foarte fluid, nu irită deloc ochii și demachiază foarte ușor. Are 150 ml și costă 14.20 lei.

Serul este recomandat tenului normal/uscat. iar gelul tenului normal/mixt.
Diferența dintre texturi nu este așa de mare, cel puțin nu o dată aplicate. Aș putea spune că serul e puțin mai hidratant, față de gel.

Acestea sunt și produsele mele preferate din întreaga gama, au cele mai drăguțe ambalaje și, testându-le pe ambele, eu având ten mixt, nu mă pot decide care mi se potrivește mai bine.
Nu au parfum și se aplică înainte de crema de zi.
Gelul conține particule de vitamina E (bulinele verzi) care se dizolvă în contact cu pielea. Serul are 15 ml, iar gelul 30 ml.
Sfatul meu e să nu aplicați o cantitate excesivă, indiferent pe care din cele două le alegeți, pentru că, aplicate în exces, rămân lipicioase pe ten. Din experiență, am observat că majoritatea serurilor de lifting au o textură ușor lipicioasă, însă acestea, aplicate în cantitate perfect dozată, nu vor fi.


Și acestea au un preț modic, de 22,50 și respectiv 24,70 lei.

În concluzie, noua gama mi-a plăcut instant: de la aspect, până la textură și desigur, prețurile mi se par incredibile, pentru aspectul luxos al produselor.

Rezultatele ar trebui să se vadă la 4-8 săptămâni de utilizare, cel puțin cele legate de diminuarea ridurilor, însă pielea devine mai suplă, mai luminoasă și la modul evident mai sănătoasă de la primele utilizări. Crema de noapte face minuni de la prima utilizare.

Eu o să folosesc exclusiv această gama timp de o lună de zile și o să revin cu impresiile finale.
Mai multe detalii pe http://shop.cosmeticplant.ro










Please follow me :



Vote my Looks:

13 comments:

  1. pat interesante. am primit si eu o mostra saptamana trecuta, dar n-am incercat-o inca

    ReplyDelete
  2. Ce bine arata! Daca si fac ce spun, merita nota 10+.

    ReplyDelete
  3. Trebuie sa-i spun mamei despre gama asta!

    ReplyDelete
  4. Ador produsele de la Cosmetic Plant! O sa incerc si eu aceste produse.

    ReplyDelete
  5. Produsele de la Cosmetic Plant sunt printre favoritele mele.

    ReplyDelete
  6. I-am daruit si eu mamei mele aceasta gama de produse. Pe ea nu tare au cucerit-o din cauza mirosului. Dar cred ca isi fac treaba bine in rest.

    ReplyDelete
  7. Îmi plac produsele de la Cosmetic Plant. Mulțumim pt info!

    ReplyDelete
  8. Sa stii ca designul este foarte frumos si se aseamana cu cosmeticele de top. Pretul este unul pentru toate buzunarele. Merita sa incerc si eu o crema

    ReplyDelete
  9. As fi curioasa de gel cum s-ar intelege cu tenul meu. Vad ca au si preturi convenabile, daca sunt bune constituie o afacere ok.

    ReplyDelete
  10. Nu prea știu eu despre cosmetice, dar arată bine!

    ReplyDelete
  11. marturisesc sincer ca gama asta nici nu stiam ca exista dar folosesc produsele cu miere de la Cosmetic Plant si sunt foarte happy cu ele mai ales ca au si preturi pe buzunarul meu :D

    ReplyDelete
  12. N-am incercat nimic din gama aceasta noua, dar m-ar tenta!

    ReplyDelete
  13. Multumim pentru recenzie si pentru pozele frumoase!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤