📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

31 October 2016

Clinians pentru Ten Normal/ Mixt

Ro Only
Cred că trebuie să fi trecut de sute de ori pe lângă produsele Clinians fără să le acord atenție.
Nici nu știu cum de am ajuns în posesia lor prima dată.

Clinians sunt cosmetice italienști, la prețuri modice, iar eu de gelul de curățare nu m-am mai lăsat de un an.
Crema și gelul de curățare fac parte din gama Hydra Basic, care are la bază un complex de minerale și ceai alb.
Are un efect revigorant, defapt numai parfumul lor e suficient să vă dea o stare de bine.
Nu știu cum să descriu parfumul gamei (foarte intens la gelul de curățare), nu identific nici o aromă anume, însă mă face să mă gândesc la Cool Water de la Davidoff.
Nu știu, e un parfum zen. Mai bine de atât nu îl pot descrie.
Cele doua produse sunt recomandate tenului normal/ mixt, însă eu aș menționa că se potrivește tenului tânăr sau cu probleme specifice, cum ar fi tenul cu tendința de îngrășare, sau acneic.


Crema Hydra Basic

Are 50 ml și o textură extrem de lejeră. Se simte așa ușoară pe ten, încât pare gel, ca textură. Se absoarbe imediat și chiar matifiază puțin.
Are același parfum zen, marin, însă extrem de subtil. Mie îmi place să o folosesc ca și cremă de noapte, pentru că îmi simt tenul relaxat și revigorat.

Gelul de curățare

Eu obișnuiesc să mă demachiez cu loțiuni demachiante doar pe buze și ochi, în timp ce pentru restul feței prefer gelurile de curățare.
Însă de obicei, e un aspect care nu îmi place la mare majoritate a gelurilor de curățare: spumează mult, indiferent cât de puțin aplic, astfel că, trebuie să mă clătesc o jumătate de oră și tot mai simt produsul pe față.
Altele, în schimb, spumează prea puțin și după utilizarea lor, încă simt pielea grasă.  De obicei, le combin, în așa fel încât să iasă un produs de care să fie mulțumită.
Gelul Clinians însă, pare a avea combinația perfectă- suficient de spumant, dar fără să fie excesiv. Plus, îmi lasă tenul destul de uscat. Doar cât trebuie. Eu având tenul mixt- uneori spre gras, un astfel de produs, care să usuce puțin e ideal.
E posibil ca pentru tenul uscat să nu fie cel mai bun din lume.
În ceea ce privește tenul sensibil, în mod normal aș atrage atenția asupra parfumul intens, care ar putea să fie deranjant. Dar în acest caz, nu cred că e posibil omenește să te deranjeze acest parfum divin.

Eu nu am folosit prea multe produse Clinians, dar am văzut că au și niște anticelulitice care sunt foarte lăudate. Pentru că m-am înțeles atât de bine cu acestea, e foarte probabil să mai încerc și altceva.

Produsele Clinians le găsiți în general în farmacii, de exemplu, în Sensiblu.







Please follow me :



Vote my Looks:

16 comments:

  1. faptul ca sunt italienesti deja ma face sa poftesc la ele.

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase pozele de prezentare! Apreciez mult calitatea imaginilor intr-un articol de beauty si vreau sa te felicit pentru ale tale!

    ReplyDelete
  3. Nu am incercat aceste produse, dar daca au parfum nu sunt pentru mine.

    ReplyDelete
  4. Nu am auzit de produsele astea mi-ar plăcea și mie sa văd cum sunt

    ReplyDelete
  5. Produse Clinians? nu stiam de ele...

    ReplyDelete
  6. Nu am folosit produsele Clinians, nici nu auzisem de ele pana acum. Multumim de informatii

    ReplyDelete
  7. Italienii au niste produse cosmetice foarte bune.

    ReplyDelete
  8. Nu am auzit de aceste produse, dar am sa le caut , la recomandarea ta! Multumesc pentru pont!

    ReplyDelete
  9. As vrea sa incerc si eu produsele anticelulita.

    ReplyDelete
  10. Intotdeauna italienii au produse de calitate. Eu m-am convins de prin 2006, de pe vremea cand lucram in Italia. Cred ca o sa achizitionez si eu gelul de curatare.

    ReplyDelete
  11. Nu mai auzisem de firma aceasta, dar suna bine.

    ReplyDelete
  12. Am incercat si eu gelul de curatare, mi-a placut si o sa-l mai cumpar.

    ReplyDelete
  13. Pana acum nu am folosit marca asta dar as fi tentata sa le incerc

    ReplyDelete
  14. Doamne deci faci niste poze superbe! Nu am mai auzit de gama asta...

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤