📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

24 October 2016

Arome delicioase Nani Suarez

Ro Only
În ciuda numelui- Suarez -sunt produse de îngrijire italienești, o firmă axată mai mult pe cosmetice de îngrijire a părului și îngrijirea corpului.
Apele parfumate sunt lansate anul trecut și costă extrem de puțin. Eu le-am cumpărat pe vară, din Italia, dintr-un magazin universal, la doar 2 euro fiecare.

Defapt în Italia le veți găsi cam peste tot, le-am văzut chiar și în magazinele chinezești. Din păcate, noi le putem cumpăra doar de pe ebay.

Trebuia neapărat să scriu despre ele, pentru că sunt pur și simplu superbe. Aceste ape parfumate au numele Nani.


Apropo, își mai amintește cineva că odată erau niște parfumuri la Oriflame cu arome fructate, dintre care unul mirosea intens a pere? Eu nu l-am avut niciodată, pentru că nu știam nici un reprezentant Oriflame pe atunci și între timp au dispărut din catalog. Am rămas total obsedată de acel parfum și nu am cuvinte să pot descrie cât de mult mi-l doresc.
Mi-am amintit de acel parfum de pere, pentru exact așa e Nani de Mure. Pur și simplu ți se face poftă. Bonus e extrem de intens și rezistă cam 6 ore. Ciudat e că, nu dispare treptat, ci rămâne la fel de intens 6 ore, după care pur și simplu nu-l mai simți.

Deci sunt total îndrăgostită de el, nu-mi vine să cred că a costat atât de puțin și, din păcate era ultimul în magazin, pentru că altfel mi-aș fi făcut stocuri.

Apele parfumate sunt 12 toate, dar numai două au arome fructate, adică acestea cumpărate de mine.

Cel de-al doilea, cu Fructe de Pădure și Mandarină, e la fel de apetisant, dar mai cuminte, cu aromele mai șterse. Mi se pare mie sau nu, dar parcă acesta ține mult mai puțin- cam 2 -3 ore.
Rămâne un parfum deosebit, pălește doar în comparație cu cel de mure.

Înțeleg că nu o să reușiți să puneți mâna pe ele prea ușor, însă dacă aveți planuri de călătorii prin Italia, treceți-le pe acestea doua pe listă.
Ambalajele nu arată cine știe ce, chiar credeam că e ceva no-name, însă sunt reutilizabile.
Cantitate 75 ml.



Mai există și Nani Gold, o variantă de ape de corp parfumate, la 200 ml, însă cu totul alte arome. Eu nu îmi amintesc să le fi văzut pe undeva, dar cică se pot găsi în farmacii.









Please follow me :



Vote my Looks:

16 comments:

  1. 2euro??? Asa putin? Pacat a n.am pe nimeni sa.mi aduca si mie :(

    ReplyDelete
  2. Cred ca mi-ar placea cel de fructe de padure si mandarina.

    ReplyDelete
  3. Arata tare bine, cred ca mi-ar placea.

    ReplyDelete
  4. WOW! Ce preturi!!!
    Am sa caut si eu prin farmacii.

    ReplyDelete
  5. E prima oara cand aud de ele, multumim :)

    ReplyDelete
  6. Super preturi! M-ar incanta si pe mine cel cu miros de mandarine

    ReplyDelete
  7. they look cool
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  8. O sa dau si eu sfoara-n tari straine, poate, poate primesc si eu unul :D

    ReplyDelete
  9. Mai mie imi place si ambalajul lor. Par interesante...

    ReplyDelete
  10. Adorabile pozele. Mai ramane doar sa-mi imaginez cat de delicios miros produsele acelea, vorba ta :-)

    ReplyDelete
  11. Din pacate, multe lucruri faine le poti gasi doar pe net, mai putin in magazine.

    ReplyDelete
  12. eu nu stiam de ele, o sa retin pentru cand mai merg pe acolo!

    ReplyDelete
  13. Produse arata foarte girly si pretul este mic. Mi-as dori sa incerc si eu aceste mici parfumele

    ReplyDelete
  14. Ce bine arata , cred ca si mirosul e super.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤