📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 September 2014

De ce ne parfumam?

Primara si vara prefer parfumurile cu note florale si proaspete. Toamna aleg parfumuri cu note orientale, iar iarna inclin spre notele citrice.
Nu am un singur parfum preferat si imi place sa experimentez mereu arome noi.

De ce ne parfumam?
  • Pentru o stare de spirit mai buna;
  • Pentru ca o  picatura de parfum aplicata seara inainte de culcare te face sa te simti rasfatata;
  • Pentru ca parfumul este o oglinda a personalitatii;
  • Pentru ca putem recunoaste pe cineva cu ochii inchisi, doar dupa parfumul pe care il foloseste;
  • Pentru ca un parfum ne poate trezi amintiri dragi de demult;
  • Pentru ca parfumul este accesoriul absolut si nimic nu completeaza mai bine o tinuta sau un stil ca parfumul perfect;
  • Pentru ca e curios cum tu si prietena ta iubiti arome diferite;
  • Pentru ca ne place sa poposim minute in sir la standurile cu parfumuri;
  • Pentru ca nimic nu te reprezinta mai bine decat parfumul pe care il folosesti.



Daca si voi iubiti parfumurile, va invit sa vizitati pagina El-Divino:




Kisses!


Please follow me :



Vote my Looks:

7 comments:

  1. u have quite a collection of fragrances
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. Fiecare parfum , are o poveste . Fiecare poveste , are un parfum . Am avut sansa sa primesc un body myst si un flacon de 8 ml de parfum El Divino . Mi-a placut foarte mult .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand eram mica, imi doream sa colectionez parfumuri. Chiar eram convinsa ca la un moment dat, voi reusi sa le am pe toate care s-au produs in lume:)))
      Cam costisitor hobby!

      Delete
  3. Eu mă simt mai sigură pe mine când sunt dată cu unul dintre parfumurile preferate. :D

    ReplyDelete
  4. Fara sa'mi dau seama mi'am facut o coletie de parfumuri :)) , imi plac foarte mult si intotdeauna cand aproape se termina unu las chiar un pic in sticluta asa ca amintire ,nu stiu de ce dar mie greu sa ma despart de ele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu pastrez ca "amintire" cum zici tu, putin in sticlutele de parfum. La inceput faceam asta pentru a-mi aminti sa-mi cumpar din nou un parfum (sau sa ma decid daca imi mai place), dar acum a devenit un adevarat obicei. Am o intreaga colectie si eu, de sticlute aproape consumate, doar asa, la colectie :)))

      Delete
  5. Wonderfulpostwith so beautiful perfume bottles!
    Nice packaging.
    Have a fab sunday!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤