📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 September 2014

Ondulatorul de par. Stiati ca...

Ro Only

Cine isi mai aminteste de vremurile inainte de aparitia placii de par? Cred ca in ceea ce priveste coafarea parului, placa de par este marea descoperire a secolului nostru.
Inainte de aparitia placii, persoanele cu parul disciplinat cu siguranta aveau multe batai de cap. In primul rand, pentru ca, indreptarea parului cu o perie si un feon nu e deloc un procedeu simplu, de facut de unul singur, acasa.
Recunosc, in adolescenta, ma chinuiam tare mult sa imi pastrez parul "disciplinat". Pentru ca in primul rand, eu sunt posesoarea unui par cu un comportament tare ciudat: cum mi se aseaza in prima noapte, dupa o noua spalare, asa va ramane. Va dati seama, cat de minunat e acest aspect, de exemplu, cand ai un vis urat si te zvarcolesti in pat :)))
Tot pe atunci, prin adolescenta adica, auzeam despre metode care mai de care, pentru a-ti indrepta parul. Imi amintesc si acum cand o vecina s-a decis sa puna in practica una dintre aceste metode "magice", mai exact, sa-si indrepte parul cu fierul de calcat. Rezultatul? A trebuie sa se tunda urgent (si avea un par asa lung si frumos!).

Eu personal, incercam sa ma descurc cu bigudiuri- acelea antice, de pe urma carora te alegeai cu niste carlionti cam dubiosi. Dar era mai bine oricum, decat forma naturala a parului meu. Mai ales cand aveam breton, era cel mai mare chin!

Ulterior, am descoperit ondulatorul de par. Ba mai mult, am descoperit ca ondulatorul poate indrepta foarte frumos parul.
Cred ca toata lumea stie deja ca placa de par, poate fi folosita sa iti faci bucle. Insa, daca cine stie cum, doriti sa va indreptati parul, insa nu aveti la indemana decat un ondulator, atunci, procedeul e destul de simplu. Sunt curioasa daca ati incercat sa folositi ondulatorul in acest fel?

In loc sa rulati firul de par, ca si cum doriti sa il ondulati, pur si simplu prindeti o suvita de sus si miscati ondulatorul in jos, exact ca pe o placa.

Desigur, fie ca vorbim de placa sau de ondulator, aveti grija sa alegeti un produs de calitate, care sa va protejeze firul de par, pentru ca un abuz termic asupra parului se va vedea in timp.  Folositi si produse de protectie!
Ideal ar fi sa optati pentru un ondulator profesional, care in plus, va avea si o durata de viata mai lunga. Voi ce ondulator folositi?

Eu personal prefer ondulatoarele pentru bucle mai ample si care, eventual, au si temperatura reglabila manual. Cel pe care il vedeti in poza de mai sus are 16 mm.

Eu am acelasi ondulator de par de mai bine de 5 ani si sunt foarte multumita.
Folosesc frecvent ondulatorul pentru a-mi disciplina parul pe lungime si pentru a-mi intoarce varfurile. De multe ori prefer aspectul mai natural pe care il lasa ondulatorul, in defavoarea placii de par, care, in opinia mea, imi "fura" din volum.
Voi cum va coafati acasa? Aveti trucuri speciale?

Please follow me :



Vote my Looks:

4 comments:

  1. Si eu am folosit timp indelungat ondulatorul , ultimul pe care l-am avut era cu dinti ca un piaptan si era foarte bun daca vroiam sa-l indrept , la fel cu reglarea temperaturii dar din pacate s-a rup ceva din ebonita manerului si nu il mai pot folosi deci sunt in cautare

    ReplyDelete
  2. Haahahhaa ce amintiri mi-au revenit acum!!! Eu am avut noroc de o sora mai mare care a primit din america ceva ondulator antic ! Daca nu era acasa mi-l puneam pe "moate" , iar drept foloseam fierul de calcat dar am avut noroc ca nu l-am ars :))
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete
  3. Folosesc placa foarte rar. Parul meu este drept de la mama natura. :) Mai des folosesc ondulatorul, dar asta in zilele in care nu ma simt lenesa. :D

    ReplyDelete
  4. Thank you for this lovely review!
    You have beautiful hair.
    Have a fab weekend my dear!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤