πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 June 2013

Surpriza iLUX

Va spuneam acum o saptamana de campania iLUX, care cu ocazia aniversarii de 3 ani, face tuturor clientilor o mica surpriza la orice comanda, in luna iunie.
Asa cum v-am povestit deja (aici, daca nu ati citit inca articolul), iLUX se pricep cu siguranta la surprize! Si astazi am fost chiar eu cea care a primit o surpriza frumoasa, care arata cam asa:

E imposibil sa nu te lasi impresionata de un cadou asa frumos, ambalat cu grija intr-o cutiuta legata cu fundita!
Iata ce contine cutiuta:
Si noua cutiuta a facut curiozitatea mea sa creasca si mai mult. Dupa ce am intors-o pe toate partile, incercand sa ghicesc despre ce e vorba, m-am decis  ca e momentul sa o deschid.

Si surpriza chiar fost pe masura:
In primul rand ador colectia "Carti in Dar" de Helen Exley! Iar superbul stick de memorie personalizat m-a lasat fara cuvinte. Chiar imi pierdusem stick`ul meu cel de toate zilele si de doua saptamani tot amanam sau uitam sa-mi cumpar altul nou. Nu mi-a venit sa cred cat de bine mi s-a potrivit aceasta surpriza!
In plus, e o adevara bijuterie, arata asa de bine si e frumos personalizat (cu inscriptia "Kaiyo Aino), asa cum il vedeti mai bine in pozele urmatoare:


Eu am fost cu adevarat surprinsa si placut impresionata!
Multumesc iLUX pentru surpriza frumoasa! Iar daca aveti nevoie de idei interesante de surprize pentru cei dragi, urmariti si pagina iLUX.ro, unde o sa gasiti cateva surse de inspiratie deosebite.
Acum stiti cum arata o comanda de pe iLUX si cu cata atentie la detalii si cat de frumos vine impachetata. Nu uitati, "luna surprizelor" nu s-a incheiat si orice comanda va fi insotita de o surpriza! Pentru detalii, dati click pe poza de mai jos!
Nu uitati, daca doriti sa comentati fara sa folositi un cont anume, alegeti varianta Comment as..."Name/Url", Url`ul nefiind obligatoriu (sau puteti pune link`ul de facebook, daca doriti).

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤