📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 June 2013

New in my closet

Saptamanile trecute am facut ceva cumparaturi, online si offline si iata cu ce s-a imbogatit garderoba mea de vara!
Nu am mai scris de mult timp un articol de acest gen pe blog, dar acum am avut ceva timp liber si am zis sa recuperez. Iata si cumparaturilemele din ultimele cateva saptamani.
 In sfarsit mi-a ajuns prima mea comanda Romwe. De acesti pantofiori m-am indragostit imediat si, spre surprinderea mea sunt ultra-comozi.  Eu n-am avut rabdare si i-am comandat imediat ce i-am vazut, dar acum sunt si la reducere si ii gasiti aici.


Nuanta e roz neon si, desi detin destule lucruri roz, nici o nuanta nu se apropie de aceasta.
Daca imi gaseste cineva o gentuta sau o curea cu care sa-i asortez ii voi fi vesnic recunoscatoare!

Ramanand in sfera incaltamintei, asa cum stiti, pantofii cu toc nu sunt prima mea alegere, si doar pentru ca am avut norocul ca cei de la Romwe sa fie comozi, nu m-am mai riscat la toc inalt si am optat numai pentru incaltaminte joasa sau cu toc foarte mic. Cum sunt cei de la Zara:

Toculetul e doar de 3 cm si sunt comozi si lejeri.
Va mai amintiti de articolele despre SuperPantofi? (Le gasiti aici si aici). Iata ce am ales :


Acum acest model nu mai e pe stoc, dar gasiti ceva asemanator aici.

Pentru ca m-am decis sa ma apuc de jogging (alergat, pe romaneste) imi trebuia si o pereche de tenisi usori, pentru vara. pe deasupra am devenit obsedata de modelele florale si chiar daca nu am reusit sa gasesc ceva de calitate, am gasit totusi un model cel putin frumusel.
Am comandat deja o pereche de pantaloni scurti cu un model asemanator, dar inca trebuie sa astept sa ajunga coletul. Tenisii de mai sus i-am gasit la un magazin local, la doar 35 Ron. Si sunt ok!

Pentru balerinii albastri de mai sus, am comandat si o gentuta de postas (inca astept coletul), dar si un maieut foarte dragut Stradivarius.
Nu o sa credeti ca a costat doar 9,95 Ron, nu? Ei bine, il gasiti aici si gasiti si alte culori, desigur!
Din magazinul Kurtmann mi-am mai luat o pereche de colanti Stradivarius de care nu ma mai despart. In poze pareau foarte luciosi (in felul celor de piele), dar initial m-am gandit ca e poza de prezentare facuta nu stiu cum. Spre surprinderea mea, arata fix ca in poze si sunt asa de comozi, dintr-un material ultra-fin  si placut, incat imi pare rau ca nu am luat mai multe perechi.
Ghiciti cat au costat? Doar 9,95 Ron! Daca eu n-am avut intelepciunea de a cumpara mai multe perechi, va sfatuiesc pe voi sa profitati de reducere si sa va alegeti chair si mai multe culori. Va spun ca sunt tare frumosi si finuti la atingere. Ii gasiti aici.

Eu cam ramasesem fara blugi de vara, pentru ca adevarul e ca nu prea obisnuiesc sa ma imbrac sport sau casual. Totusi, in timp ce ma uitam pe magazinul Kurtmann au inceput sa-mi faca cu ochiul o gramada de perechi de blugi, care de care mai frumosi. Sigur ca o sa vedeti in curand cateva tinute cu ei, asa ca in poze doar un mic preview.
Acestia sunt Stradivarius, un pic mai grosuti ca si material (dar nu mult, merg de primavara-vara) si imi plac la nebunie, sunt genul acela de blugi care efectiv iti modeleaza silueta. Ii gasiti aici, la pret redus, 54, 90 Ron. Iar ca si calitate, sunt super, sunt comozi si te simti bine in ei.
Cealalta pereche, sunt blugi albi Bershka, ceva mai subtiri, dar tot bumbac, sunt ideali de vara, si singurul meu regret e ca trebuia sa iau un numar un pic mai mic, pentru ca sunt super-slim, sunt elastici si ar fi venit mult mai bine daca ar fost mai mulati decat imi vin mie. Mai multe o sa vedeti in poze viitoare. Acum un mic preview:
Dar ca idee sunt eleganti si cu greu iti dai seama ca sunt blugi, par mai mult pantaloni, ca si material si croiala, dar desigur au comoditatea jeansilor in general. Ii gasiti aici, la un pret foarte bun.

La capitolul rochite, mai avem putin de asteptat, majoritatea fiind comezi facute in magazinele din afara tarii, iar pana acum mi-a ajuns doar aceasta rochita, care mi-a intrecut asteptarile. E frumoasa, decenta si am avut si norocul sa imi vina ca turnata. Un mic preview aici:

 Adevarul e ca nu prea agreez verdele, dar rochita aceasta are un verde atat de crud (care nu prea se observa in pozele mele care au iesit cam terne) incat am indragit-o imediat. Rochita o gasiti aici. Eprima mea comanda pe Choies,  dar am observat ca hainele au brandul lor si sunt foarte bune calitativ.Cu siguranta voi mai comanda pe viitor!

Si am mai pus ochii si pe o bluzita Udobuy:
Nu aveam cine stie ce asteptari, mi-a placut modelul si m-am gandit ca sigur o sa mearga bine in serile mai racoaroase. Cand mi-a ajuns nu mi-a venit sa cred ce material soft si placut. E bumbac elastic, dar se simte asa placut, incat as dormi cu ea. Pacat ca nu au acest model si pe alte nuante, as fi fost incantata. Daca nu ati citit articolul despre cum sa obtineti haine gratis de pe Udobuy, il gasiti aici, si daca ati aplicat deja la programul de facebook Udobuy, va recomand cu drag aceasta bluzita, care serios, e mai draguta si de o calitate mai ridicata decat pare la prima vedere. O gasiti aici, la 18$.

Desigur ca printre cumparaturile din ultima vreme se afla si surprize pentru voi. Dar inca nu va spun despre ce e vorba. Intre timp, va astept sa-mi spuneti ce v-a placut sau ce parere aveti.
O seara frumoasa!

4 comments:

  1. like the pink and blue shoes : ), cool buys !
    do join our firmoo giveaway ..thank you

    xoxo

    http://canvirries03.blogspot.in/2013/06/free-firmoo-glasses-and-20-vouchers.html

    ReplyDelete
  2. Imi plac culorile pastelate ale incaltarilor, desi eu nu ma avant pe asemenea tocuri, dar sunt tare feminini si gratiosi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu ma impac prea bine cu tocurile inalte, dar cei roz sunt comozi, au o forma care te face sa nu simti ca mergi pe tocuri. E destul de ciudat, nu ma asteptam nici eu, credeam ca o sa-i port doar la vreo ocazie speciala, dar uite ca am avut noroc si o sa-i port destul de des!

      Delete
  3. ce draguti sunt tenesii tai...

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤