📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 June 2013

Cum obtinem haine gratis de pe Udobuy

Intr-un articol trecut (vezi aici) va spuneam ca multe magazine online internationale ofera posibilitatea de a  "testa" calitatea produselor (haine, incaltaminte, genti sau accesorii), fie oferind direct acele produse celor care si le doresc (prin tragere la sorti saptamanala), fie prin programde de fidelizare (la fiecare cumparatura primesti puncte pe care le poti folosi la cumparaturi viitoare), fie cerandu-va sa indepliniti cateva conditii (de obice, share pe diverse platforme de socializare).
Pana acum v-am prezentat programul SheInside, iar acum a venit randul sa va prezint un alt magazin, care, trebuie sa va spun de la inceput, ofera transport gratuit (+numar de tracking): Udobuy.
Aceste programe nu cer sa fiti autori de bloguri, ci doar sa aveti conturi pe cele mai cunoscute site-uri de socializare!


Iata ce programe va ofera si ce pasi trebuie sa urmati pentru a beneficia de aceste gratuitati:
  • Cea mai simpla metoda e sa cumperi de pe Udobuy. La fiecare cumparatura, vei primi echivalentul costului in puncte. Adica pentru 20$ cheltuiti, primesti 20 de puncte. Tot 20 puncte primesti si pentru 19, 09$ cheltuiti (se rotujeste in plus). Punctele le vei putea adauga direct in casuta speciala, la urmatoarele cumparaturi. 
 Aceste puncte pot fi folosit direct ca reduceri la anumite articole, cum vedeti in exemplul de mai jos:


  • O metoda foate simpla pentru cei care detin un cont pe Polyvore, e sa creeze seturi continand articole de pe Udobuy, pentru fiecare fiind recompensati cu credit de 10$. Singura conditie e sa aveti un numar de 1000 prieteni pe Polyvore. Daca nu va incadrati aici, atunci la urmatorul program o sa va incadrati cu siguranta, daca aveti un cont de facebook:
  • Programul Facebook. Ce puteti obtine: un voucher de 40 $ daca dati share la 5 articole de pe Udobuy si invitati 5 prieteni noi sa dea like paginii de facebook Udobuy. Ceea ce nu e chair atat de greu, nu?
 Detatii despre colaborarea pe facebook, aveti aici. Dar acestia sunt cei 2 pasi importanti pe care trebuie sa-i indepliniti, sa dati 5 share`uri si sa invitati 5 prieteni sa dea like paginii. Eu am participat deja la acest program si mi-am ales aceasta jacheta, in valoare de cei 40$:
Cateva mentiuni de final:
  1. Era un program in care va puteati alege un produs gratuit si prin tragere la sorti il puteati castiga, saptamanal, dar nu-l mai gasesc acum, daca se va relua insa acel program, voi edita acest articol. Apoi a fost un program unde pentru fiecare poza cu un articol Udobuy primeati 10 puncte si sansa de a castiga 100$. Aceste programe sunt periodice, si trebuie sa fiti pe faza pentru a beneficia de ele. 
  2. Important: O sa observati pe site in categoria Sale, produse de 18 $, de 28$, 38$ si respectiv 48$. Daca veti obtine cuponul de 40$ in urma participarii la programul de facebook, atunci va recomand sa va alegeti un produs din una din aceste categorii. Facand acest lucru, imediat in casuta de cumparaturi va va aparea optiunea sa alegeti inca un produs din aceeasi categorie (si pret) la doar 2$. Adica, de voucherul de 40$, va puteti cumpara 2 produse la 38$+2$. Ati inteles? Vedeti cum apare in cosul de cumparaturi mai jos:

 Produsul de 2$ +o bijuterie de 1$ sunt propuse de ei, saptamanal, altele noi, deci nu le puteti alege voi. Totusi, e cel mai bun program de pana acum, cu doar cateva share`uri si like`uri, va veti alege cu 2 produse de peste 38$ fiecare.
Va invit sa-mi lasati comentarii daca aveti nelamuriri si sa imi spuneti ce va veti alege de cei 40$!
Link`ul catre categoria de Sale e aici. Sper ca acest articol v-a fost util!

23 comments:

  1. multumim esti o dulce..eu chiar voi partcipa

    ReplyDelete
  2. Buna, super articolul!
    Dar de unde stiu ei ca am dat share si am invitat 5 prieteni sa dea like, eu am urmat pasii acestia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicola, le postezi link`urile pe pagina lor de facebook si le spui ce prieteni ai invitat. Dupa ce verifica, vei primi o adresa de email unde sa-i contactezi cu adresa si lucrurile pe care le vrei in suma de 40$. Sper ca ti-am fost de ajutor

      Delete
    2. De ce scrie 30$ , totusi , pe pagina lor unde scrie programul pentru FB ? Mi`a pierdut mie ceva din vedere ?:D

      Delete
    3. Acum o luna cand am comandat eu erau 40$. Inseamna ca au micsorat suma. Mai bine te grabesti! Oricum si de 30$ ai ce lua!

      Delete
    4. Multumesc , chiar dupa ce am citit articolul , m`am pus pe treaba . Am ales metoda Fb-ului , am procedat intocmai , le-am lasat mesaj cu link-urile si ... nimic :| Eram atat de entuziasmata dar de atatea zile totusi niciun raspuns ? :(

      Delete
    5. Verifica din nou, unde ai pus link`urile pe pagina lor. Acolo raspund si iti spun sa le dai un email in care sa le zici ce produs iti doresti.Iti vor da reply la comentariul postat de tine. Cel putin la mine asa a fost.

      Delete
    6. Eu le-am trimis PM pe pagina lor ... nimic nici pana astazi . :(

      Delete
    7. Am urmat si eu regulile si abia acum mi-au raspuns: ''Dear,thanks for your join,could you change your item picture?the rules ask upload item picture one by one and tag your friends,for your friends,please make a print screen to my email.'' ce vrea sa zica cu asta, ca nu am procedat bine?
      Multumesc!

      Delete
    8. Ti-au spus ca trebuie sa le pui tu pozele pe facebook, nu sa le dai share direct de pe site si cred ca prietenii mentionati de tine nu au dat like, pentru ca ti-au cerut print screen prin care sa demonstrezi ca au dat. Roaga pe cineva sa te ajute sa pui pozele cum trebuie si invita prieteni care sigur vor da like paginii. E pacat sa pierzi acest program...

      Delete
  3. Foaerte util articolul. Multumesc pentru informatie :)

    ReplyDelete
  4. Super!!!!Multumim mult de tot, foarte fain articolul.
    Spune-ne si cum e cu plata transportului, sau ai zis si mi-a scapat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E gratuit + tracking number! Am scris mai pe la inceput

      Delete
    2. Is eu ametita;)Am vazut tarziu. Multumesc mult, te puup

      Delete
    3. Stai linistita, nu ma deranjeaza ca ma intrebi, dimpotriva! :)

      Delete
  5. multumesc de sfat!:)dai cele mai bune tips and tricks din blogosfera:)

    ReplyDelete
  6. Eu astept coletul de la udobuy de 3 luni si inca nimic :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra, ceva nu e ok. Probabil a fost pierdut. Ai verificat dupa tracking no pe unde se afla?

      Delete
  7. tie dupa cat timp ti-a ajuns coletul?

    ReplyDelete
  8. Multumim pentru sfaturi. Am încercat și mi-au răspuns imediat la mesaje. Acum aştept să mi-l trimită. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud! Sper sa le porti cu placere!

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤