📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

05 June 2013

Sapunuri Oriflame care merita cumparate

Nu mai cumparasem produse Oriflame cam din liceu, dar in ultima vreme am recuperat, curioasa sa incerc si multe din produsele care aparusera intre timp. Detalii despre cosmeticele Oriflame care merita cumparate si cele care nu mi-au placut prea mult, vor urma saptamanile urmatoare, dar intre timp am vrut sa atrag atentia asupra catorva sapunuri pentru care am facut chiar o obsesie.
Pentru ca sunt frumoase, miros bine si sunt si la preturi foarte mici, am zis ca merita recomandarea.
E vorba de sapunurile din gama Nature Secrets, fiecare cu cate o aroma diferita, pentru toata gusturile.

Miros atat de bine, incat le-ai putea confunda usor cu sapunurile naturale, nu usuca pielea, spumeaza foarte bine. Au totusi ca dezavantaj gramajul mai mic (75g) si faptul ca se consuma destul de repede.
Totusi aceste aspecte nu m-au oprit sa le colectionez.
In schimb, gama Discover (Mexico, Santorini, India, etc) nu mi s-a parut deloc la fel buna, defapt fiind sapunuri destul de obisnuite, cu aroma mediocre, care nu se mentin la fel bine ca si cele din gama Nature Secrets.
Gramajul celor Discover e mai mare (100g), se consuma mult mai greu, dar nu spumeaz la fel bine, si nu, nu miros chiar la fel cu gelurile de dus din aceeasi categorie.
La capitolul sapunuri Oriflame care chiar m-au placut, ar mai fi de aminitit si :
  • Milk&Honey
  • Silk Beauty
  • Si sapunurile parfumate (toate)
In urmatoarea comanda voi testa si acestea doua, care mi-au atras atentia:
  • Silk Beauty pentru piele sensibila:
  •  Sapunul purificator cu extracte din arbore de ceai şi rozmarin Pure Nature Organic
  
Momentan, preferatul meu e sapunul energizant cu extracte din mentă şi zmeură, pe care il vedeti aici:

 Desi in general prefer sapunurile naturale, totusi am ajuns sa iubesc si aceste sapunuri, care, asa cum v-am spus, desi lista ingredientelor nu justifica, sunt foarte asemanatoare celor naturale. In orice caz, le prefer pe acestea in locul celor obisnuite din comert (poate cu exceptia celor de la Dove, care inca imi plac).
Voi ce sapunuri obisnuiti sa cumparati? Dati atentie acestui aspect?

In incheiere va las cu ultima oferta Romwe, valabila de pe link`ul de mai jos, la toate bijuteriile si accesoriile de vara, la pretul de 1,99$!

Do you like different accessories?  

I am addicted in Rings, earrings and sunglasses, especially in Summer, because they are always well combined with Summer looks!

 

Romwe accessory fling sale, start at $1.99

Go: http://www.romwe.com/Accessory-Fling-c-204.html



4 comments:

  1. Ce colorate sunt in prima poza! Am folosit si eu sapunele de la Oriflame!

    ReplyDelete
  2. Da, le-am incercat si eu pe toate, tot Nature Secrets, mai ales cel roz, e cea mai frumos mirositoare. Eu am avut si gelul de dus si deo cu bila, sunt deosebite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, si mie mi-a placut deodorantul si gelul de dus din gama menta si zmeura. Cred ca miros cel mai bine din toata gama.

      Delete
  3. Le stiu, si mie imi plac de mor!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤