📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

03 June 2013

Comanda de pe Erry.ro

Va mai amintiti ca va spuneam aici despre magazinul online Erry.ro si despre lucrurile minunate, de firma, pe care le puteti gasi aici la preturi foarte bune?
Eu mi-am ales un trenci superb, care mi-a prins tare bine, mai ales cu vremea schimbatoare din ultimul timp.
Cand am primit coletul, am fost foarte impresionata, pentru ca arata chiar mai bine decat in pozele de prezentare. Marimea, din nou, mi s-a potrivit la perfectie, iar materialul e cu siguranta de calitate, placut la atingere si o culoare "dulce", un crem deschis.

Precum vedeti, culoarea si materialul sunt deosebite; exact cum apare si in poze, la o anumita lumina pare usor gri, la lumina naturala pare de culoarea sidefului, iar la lumina artificiala, bate usor in peach-roz. 
Eu l-am purtat acest trench cu cordonul legat la spate, pentru comoditate, dar are o catarama eleganta, pe care o vedeti in poza de mai jos.
Daca aveti nevoie de gecute, trenciuri sau jachete pentru zilele acestea mai ploioase de vara, sau pentru noptile racoroase, va invit sa va uitati aici, la Jachete-Geci si va alegeti articolul preferat. Tot aici gasiti si acest trenci, daca sunteti curioase.

Tot pe Erry.ro, am vazut cateva modele de sandale cu motive florale, pe care le ador si precum stiti,  e trendul oficial al verii:


Si un model elegant, cu un stil deosebit, cu strasuri:
In incheiere, sa va dau cateva detalii despre comanda:
La mine a ajuns a doua zi dupa ce am dat comanda, prin curier si ce mi-a placut cel mai mult e faptul ca a venit ambalat intr-o cutiuta lunga (in felul cutiilor pentru pizza), asa ca nu era sifonat - ciufulit, cum se intampla de multe ori cu majoritatea coletelor, ambalate mai simplu. Nastureii si catarama erau invelite in hartie, pentru a nu se zgaria pe perioada transportului.
 Eu apreciez foarte mult si modul in care un produs e ambalat. Se vede seriozitatea si profesionalismul unei firme, tocmai din grija si atentia pe care o acorda, pentru ca produsele sa ajunga in stare perfecta la cumparator.
Daca nu v-am spus deja, pe mine Erry.ro m-a cucerit. Produse fara cusur si servicii ireprosabile!
Recomand atat magazinul online cat si pagina de facebook Erry.ro Tomorrow's fashion Store.


7 comments:

  1. foarte dragut trench-ul, exact pe gustul meu!

    ReplyDelete
  2. vai cefain e sa il porti cu placere

    ReplyDelete
  3. trenciul este superb si parca a fost croit special pentru tine:)

    ReplyDelete
  4. Ce frumos e! Iti sta foarte bine!

    ReplyDelete
  5. este foarte frumos si iti vine tare bine :)

    ReplyDelete
  6. Imi place! E super!

    ReplyDelete
  7. buna, sunt de incredere?eu vreau sa imi comand un trening Redial si sper sa nu fie vreo teapa...

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤