📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

06 June 2013

Idei DIY usor de facut

Cred ca ati vazut deja multe astfel de idei practice de a transforma ceva banal in ceva extraordinar, dar multe dintre ele, parca cer totusi oleaca de pricepere, sau materiale speciale, greu de gasit.
Asa ca eu am selectat cateva dintre cele care mi s-au parut mie cele mai usoare si am zis sa vi le prezint si voua.

Bine, la aceasta bluza, trebuie facuta o mica observatie: trebuie sa stii sa cosi!! E bine, nu e tocmai complicat, asa ca si un amator ca mine, s-ar putea descurca. Mi s-a parut geniala ideea, pentru ca am multe camasi demodate, largi, neplacute, dar care cred ca ar putea fi transformate ca in modelul de mai sus.

  Am vazut astfel de bluze/rochii in comert si mi-au placut la nebunie. Ca idee, sunt destul de scumpe, asa ca nu imi imaginam ca pot fi facute atatde usor dintr-un tricou obisnuit.
Evident trebuie sa sacrificam o camasa in proces. Dar ideea e destul de simpla si de efect!

 Bratarile din fermoase mi se par incredibile! Si tinte sau lanturi se gasesc cam la orice marochinarie foarte-foarte ieftine!
 La fel, daca faceti o vizita la o marochinarie, o sa plecati cu o gramada de pungulite cu astfel de bilute/paiete/strasuri (nu stiu cum se numesc) pentru 5-10 lei. Ideea mi-a placut la nebunie si orice pereche de pantofi simpli ar arata altfel cu cateva "diamante". E o idee pe care sigur o sa o pun in practica!
 O alta idee simpla de tot. Si de efect. Puteti folosi si margelele de la un colier rupt, iar panglici gasiti tot la o marochinarie, daca nu se intampla sa aveti.
Aceasta din urma, mi s-a parut mai complicata, dar mi-a placea sa o incerc. Acest gen de coliere se poarta si as vrea sa ma laud cu unul facut de mine. Nu imi e clar cum stau margelele acolo, dar presupun ca sunt custe pe material. O sa incerc si o sa va spun apoi gradul de dificulate.

Va tenteaza vreo idee de aici?

6 comments:

  1. super ideile, pe unele le-am mai vazut si uite asa imi mai aduc aminte sa fac una alta :)

    ReplyDelete
  2. toate ideile sunt super....ultima, cu colierul, e mai migaloasa dar e de efect...si cred ca margelele sunt lipite...se vede tubul de lipici in prima poza ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, se vede tubul de lipici. Dar cred ca ar fi mai bine daca ar fi cusute. Adica nu stiu, ar arata chiar asa bine lipite?

      Delete
  3. Super idei! Toate arată foarte bine, acum rămâne de văzut când le voi pune și în practică. Într-un timp tot căutam pe internet DIY și am găsit o grămadă de idei bune, dar lenea a fost cam mare. Sper că după ce termin cu examenele să le și folosesc. :D

    ReplyDelete
  4. foarte dragute ideile! si majoritatea sunt usor de facut, dar la sfarsit rezultatul e uimitor!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤