📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

01 December 2011

De ce ador cosmeticele Miss Sporty



Tocmai mi s`a terminat fondul de ten preferat de la Miss Sporty So Matt Foundation si, cautand pe net un magazin prin apropiere  ca sa-mi pot  achizitiona unul nou,  am realizat ca brandul in sine nu este foarte apreciat pe la noi. Asa ca m-am decis sa impart cu voi parerile bune pe care le am despre cosmeticele Miss Sporty.

Acesta este fondul de ten si trebuie sa spun ca a fost printre primele fonduri de ten pe care le-am folosit in adolescenta  si mi-a satisfacut exigentele de atunci si nu m`a dezamagit nici in prezent.







Desi nu am tenul gras ci mai degraba mixt, fondul de ten s`a adaptat perfect si pe zona T, controland luciul neplacut al pielii, lasand celelalte zone perfect catifelate. Pe deasupra, gama contine nuante foarte placute, acoperire foarte mare,  care lasa senzatia aceea de ten de portelan, fara imperfectiuni.



In prezent, mai folosesc cu placere, fardurile de la Miss Sporty, dar trebuie sa va avertizez ca gama este conceputa pentru persoane tinere, culorile abordate fiind foarte vii si jucause, sidefate si inclusiv culori neon. Textura e placuta, rezistenta e medie(rezista cam jumatate de zi). De asemenea recomand rimelurile -acum folosesc Fabulous Lash curved Brush si Studio Lash Instant Volume si pot sa afirm ca pot concura faraprobleme cu calitatea brandurilor de renume, avand in schimb avantajul unui pret extrem de accesibil.





Glossurile, desi nu am gasit niciodata o paleta larga  de nuante,  m-au incantat culorile  tineresti cat si  aromele fructate, deosebite. Calitate deosebita si in privinta ojelor Miss Sporty Lac de unghii Lasting Color,  aceleasi culori vii si placute cu care Miss Sporty ne-a obisnuit deja , si mai ales eu am apreciat pensula mai groasa, cu acea forma deosebita, care imi e de mare ajutor in o aplicare de mai mare precizie.

Ar mai fii multe lucruri de spus despre gama in sine si produsele pe care le`am folosit cu drag, dar va las sa le incercati si sa va convingeti!  Chiar daca Miss Sporty nu se prezinta ca o gama de lux, cu siguranta, prin nuantele propuse si nivelul calitatii se adreseaza divei din tine! Si vestea cea mai buna o reprezinta preturile extrem de atragatoare, care nu depasesc 20 de Ron.

Si in luna decembrie puteti participa la concursul Miss Sporty de pe pagina oficiala (linkul mai jos), la categoria Win, selectati raspunsul care doriti, va inscrieti cu adresa de mail  si puteti castiga una din cele 20 Goody Bags continand Ladys Night Lipgloss, Studio Lash Liner, Pump Up Lash Mascara, Sparcle Touthc Top Coat si Crack Me Up Top Coat.



Daca v-am facut curioase, va las cateva linkuri utile unde puteti comanda  si afla mai multe despre produse.

http://www.dooyoo.co.uk/makeup/miss-sporty-so-matte-perfect-stay-foundation/

http://www.miss-sporty.co.uk/

http://www.facebook.com/miss.sporty.makeup

1 comment:

  1. am avut de la ei FDT so matte, FDT so clear, pudra so clear si recent mi-am cumparat o oja Mint din gama culorilor pastelate pentru french :x e absolut geniala:x u should try it

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤