📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

13 December 2011

Liste provizorii giveaway Apidermin

Pentru ca  fost mai multe probleme cu inscrierea  la giveaway, am facut listele provizorii:



Pentru remedierea problemelor, lasati un coment aici, sau pe mailul dumitru9catalina@yahoo.com. Cei care nu se regasesc pe liste, desi s-au inscris, sa ma contacteze tot aici

Cei care m-au contactat, am rezolvat problema! Iata celelalte probleme:

Nu au confirmat abonarea pe mail :

Elena Mariana

Lory Johannes

Jully Giulia

Anne (Anne Marie)






Cosmina Alexandra (grreneyed soul)  si   nu a lasat  nici link de shareImportant!!!Ca inscrierea sa fie valabila, trebuie sa confirmati mailul pe care l-ati primit pe mailul personal.   







8 comments:

  1. Si eu cred ca m-am inscris.Radu Marilena.Am gasit pe lista Radu Mariana...nu Marilena...E o greseala sau este o alta persoana?

    ReplyDelete
  2. ba da, am confirmat :p ca de asta am primit mailul :D

    ReplyDelete
  3. acesta este http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=202341069849487&id=100000746406786 mii de scuze :*:*:*

    ReplyDelete
  4. eu m-am reparat greseala si imi cer mii de scuze pentru neplacerea creata. sabina(biscuiti pe luna)

    ReplyDelete
  5. acum am primit mailul cu confirmarea ta. Asa o fi..se mai intampla. Nici un program nu e perfect:p
    am remediat, esti inscrisa

    ReplyDelete
  6. primit&confirmat
    esti inscrisa oficial, felicitari!!

    ReplyDelete
  7. mai trebuie sa-mi dai accept la friend request, pentru ca nu e vizibil share`ul
    defapt imi lasasesi linkul dar nu era vizibil pentru toata lumea, si nu mi-ai raspuns la friend request sa-l pot vedea :p

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤