πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 December 2011

Apidermin de Poveste



Recunosc ca intotdeauna am fost atrasa de cosmeticele naturale si produsele naturiste in general. Asa s-a intamplat sa fac cunostiinta destul de devreme cu produsele Apidermin, pe care, totusi, nu le-am apreciat adevarata calitate pana cand am avut parte de o experienta mai nefericita...

Se terminase anul scolar si in sfarsit plecam in mult asteptata excursie in Roma. Si cum pregatirea e la fel de importanta ca si calatoria in sine, inarmata cu jumatate din cutia cu cosmetice si jumatate din garderoba de vara, am plecat la drum. Dar cum drumul cu autocarul isi are dezavantajele lui, in prima dimineata cand am ajuns in Italia, m-am trezit cu cea mai groaznica iritatie din univers , care nu putea fi acoperita in nici un fel, tratata in timp util, nici o sansa.



In cele din urma imi amintesc de crema de fata Apidermin si ma decid sa o incerc totusi, chiar si pe un ten evident iritat. Si spre norocul meu,  laptisorul de matca, chiar are efecte miraculoase, in cateva ore am vazut rezultate spectaculoase si cu siguranta pot afirma ca Apidermin mi-a salvat vacanta de vara :X:X:X

De atunci folosesc cu incredere si regularitate produsele Apidermin care au votul meu de incredere

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤