📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 December 2011

M-am mutat de pe WordPress


Pentru ca am avut probleme ireconciliabile cu WordPress, m-am decis sa ma mut pe BlogSpot.
Nu uitati de Giveaway, Inca va mai puteti inscrie si aici cat si  pe BlogSpot, fara nici o problema, ambele inscrieri vor fi valabile! Grabiti-va, intr-o saptamana  se termina inscrierile si vom alege un castigator!!!
In cateva zile voi da drumul unui nou Giveaway Surpriza , cu ocazia inaugurarii  blogului  pe BlogSpot!!!:D


3 comments:

  1. am inceput si eu un blogulet pe wordpress si mi-ar placea sa detaliezi un pic dezavantajele pe care le are wp fata de blogspot:)P poate ma mit si eu;) multumesc!

    ReplyDelete
  2. Desi multe persoane considera wp mai bun, mie nu mi-a placut meniul si mi se pare mai limitat cand e vorba de widgeturi. In plus inca nu poti pune Gfc pe el, de exemplu. Mie mi s-a parut ca poti personaliza mai mult blogul pe Blogspot. Dar depinde si de topicul blogului tau. Nu as sfatui pe nimeni nici pro nici contra. Pentru mine si pentru genul meu de blog, mi s-a parut mai potrivit asa.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤