๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

27 December 2011

Am primit coletul Palette Mousse Color!

Am fost selectata in campania WOM  -Palette Mousse Color! Azi am primit coletul Palette Mousse Color, cu o mica intarziere (din vina mea). Si pentru ca despre vopseaua Palette Mousse Color, s-a mai vorbit pana acum



si probabil deja sunteti familiarizate cu pros &con ale acestui produs, poate cele mai multe dintre voi, ati incercat-o deja, m-am decis sa imi propun o noua provocare:

Cum deja stiu de la alte fete despre aplicarea extrem de comoda a vopselei, si pentru ca a ajuns ceva mai tarziu la mine coletul, m-am decis sa va surprind cu un experiment- voi incerca sa imi fac suvite cu aceasta vopsea, chiar daca nu aceasta e recomandarea ei initiala!
Voi reveni cu un post, in care voi arata exact pasii pe care i-am urmat si rezultatul obtinut . Pana atunci, va las cu prima mea impresie despre produs!

Inca de la inceput, puteti observa mirosul delicios de capsuni,  care mai mult ca sigur nu va asteptati sa-l gasiti la o vopsea de par. Ce contine pachetul:
(in ordinea din poza de la stanga la dreapta)
-emulsie fixatoare, 120 ml
-instructiuni de folosire
-balsam delicat pentru stralucire, 15 ml
-pudra coloranta, 15 g
-pachet manusi



Nuanta aleasa de mine e negru albastrui.:X:X:X

1 comment:

  1. si eu folosesc Palette, dar nu mousse, sunt curioasa ti au iesit suvitele?

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ ๐Ÿ’— ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’Ÿ ๐Ÿ’› ❤