📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 May 2016

Gadgeturi de înfrumusețare asiatice ciudate sau geniale pe care chiar le puteți cumpăra


”Baba suferă la frumusețe” spune un proverb românesc, însă aceasta vorba nu se potrivește nimănui mai bine decât asiaticilor, dacă ne luăm dupa ce spune istoria.

Dacă ar fi să trecem în revistă cele mai cunoscute metode ciudate de înfrumusețare, sigur ați vazut pana acum gadgeturile care subțiaza nasul, măresc sau tonifiază buzele sau reduc ridurile peste noapte.
Așa că o să încerc să vă arat câteva produse pe care e probabil să nu le stiți.


Inel pentru degetele picioarelor care ajută la slăbit și la corectarea poziției:



Click here to buy

Cică funcționeaza pe principiul acupuncturii. Inelele sunt comode și usor de purtat și, dacă ne luam după poze, rezolvă miraculor poziția incorectă a picioarelor. Din lipsa unui cuvânt mai elegant, pozele sugereaza că tratează picioarele crăcănate. Plus, te ajută să slăbesti, exact așa cum ne place cel mai mult: fără nici un efort. Să fie adevarat?  Pentru cine e interesat să se sacrifice și să testeze acest gadget, nu vă face gaură în buget, pentru că îl puteți cumpăra la doar $1,99. Voluntari?

Dispozitiv anti-sforăit

Click here to buy

Pentru că am mai văzut o mulțime de reclame la produse asemănătoare, nu neapărat asiatice, sunt inclinată să cred ca ar funcționa. Nu îmi imaginez că ar fi prea comod să dormi așa, dar costă $2.70, deci cumva, merită testat.

Respiri și slăbesti



Deci dacă acest gadget funționează, pur și simplu va schimba lumea. Imaginați-vă puțin: respiri și slăbești!!!
Totul cu doar $2.98!!!

Cutia de pastile cu alarmă

Indiferent ce tratament am urmat de-a lungul vieții mele, niciodată- dar niciodată nu am reușit să le iau atunci când trebuie. Am încercat chiar și să-mi fixez alarme în telefon. Dar pur și simplu tot nu a mers. 
Cutia de medicamente cu propria alarma e pur și simplu genială și până la urmă, o invenție așa de simplă, că nici nu ai de ce să banuieși că nu va funcționa. Costă $4.86. Bani bine investiți.

Pentru a scăpa de gușa



Este evident că va funcționa. De asemenea, este evident inventat pentru leneși. Însă nu vă bucurași prea tare, ca să vedeți rezultate, va trebui să il folosiți des. Deci leneșul din voi nu o să fie prea fericit. Acelați rezultat îl puteți avea și cu exerciții simple, fără nici un fel de dispozitiv. Dar in fond costa $4,99 așa că până la urmă nu sunt cei mai rău cheltuiți bani.


Aparat pentru masat scalpul


Click here to buy

Tot din seria ”pentru leneși”- însă de data aceasta ceva mai util. Masajul scalpului are o mulțime de efecte benefice, printre care și cresterea accentuată a părului. Și e posibil ca masajul cu acest aparat să fie mult mai eficient decât masajul cu ajutorul degetelor. Eu i-aș da o sanșa. Pret: $5.69

Pompa pentru mărit buzele

click here to buy

Cred că ați auzit de un scandal relativ recent legat de un astfel de produs. Se pare că una din surorile Kardashian ar fi pretins ca și-a marit buzele cu acest produs, iar una din fanele ei a ajuns să se mutileze cu același produs.

O să fiți surprinse, dar am testat cândva ceva asemănator. Partea si mai surprinzatoare e că într-un fel funcționează. Mai exact, prima dată chiar îți mărește buzele. Cel puțin dublează volumul lor. Apoi, în cazul meu, buzele au revenit la normal, cam în 30-45 de minute. L-am folosit din nou, însă a doua oară nu prea s-a mai vazut efectul.
Dacă l-aș recomanda? Nu știu, poate merită testat, de dragul curiozitații. Nu cred că efectiv o să-l folosească cineva vreodată pe termen lung.

Pentru îndreptarea picioarelor

click here to buy

Dacă primul gadget, cel cu acupunctura nu a funcționat, aceste curele sigur or să vă îndrepte picioarele. Pare complicat și dureros. Dar există șansa să funcționeze.
În general, aceeași problemă poate fi corectată și prin exerciții fizice, mai exact prin marirea masei musculare de pe picioare, picioarele vor părea mai drepte.
Pâna la urmă, nu știu cât de tare preocupă pe cineva dacă picioarele sunt sau nu perfect drept, perfect apropiate.


Aparat portabil pentru măsurarea alcoolemiei


Bine, nu e gadget de frumusețe, dar cumva mi s-a părut că merită menționat. Probabil că ar fi util. Costa $3.49 .

Deci ce părere aveți despre gadgeturile de pe Banggood.com?



Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

  1. stiu si eu ce sa zic? 2 nu functioneaza :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Era dintre cele care mă așteptam să funcționeze.

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤