📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 May 2016

DIY: Pahar de lumânare transformat in mască pentru ghiveci



Ro Only
For English, use the automatic translate button above

De multă vreme ma tot gandeam ce sa fac cu paharele de sticlă de la lumânări dupa ce se consumă. La inceput le-am folosit pe post de vaze mici. Dar foarte rar am flori asa de mici, asa ca o vreme le-am refolosit, topind alte lumânări în ele.
Însă cea mai buna idee mi-a venit cand am cumpărat din Kaufland un ghiveci mic-mic si nu aveam nici o mască de ghiveci pentru el.

Ce vă trebuie pentru aceasta operatie complicată:


  1. un pahar gol de lumânare/ sau orice pahar gol;
  2. o planta in ghiveci mic (sau puteți sări peste și sa plantați direct in pahar);
  3. paiete, bilute, frunze uscate parfumate etc,
  4. etichete draguțe sau panglici pentru ornat paharul,
  5. cinci minute de muncă intensa și serioasă.



diy

Procedura e simpla;

Pasul 1= puneți ghiveciul in pahar (sau plantați direct in pahar);
Pasul 2= turnați paietele, biluțele, perluțele, pietricelele, frunzele de decor (sau oricare obiecte mici care vi se par interesante);
Pasul 3= decorați paharul de sticla cu etichete sau panglici.
Pasul 4= faceți o poză (știu ca vreți).


Mai jos vedeți si rezultatul meu, dar și câteva alte idei creative de pe net:


Și detalii:



Și cateva idei de pe net, despre cum puteti folosi ambalajele goale de la lumânări:




Iar dacă aveti căni ciobite si nu vreți să le transformați in lumînări (cum am facut aici), le puteți folosi tot pentru ghivece, ca in pozele de mai jos:



Până la urmă, cam orice poate deveni un superb suport pentru ghivece, nu-i asa?


Dacă incercati si voi una din ideile din articol, sa-mi aratați și mie poze!


Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤