📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

31 December 2011

Torturi superbe pentru noaptea de Anul Nou!

Daca sunteti creative si va plac torturile, uite o gama de modele inedite de torturi de Anul Nou din care va puteti inspira! Faceti petrecerea de Anul Nou una de neuitat!!!





De pe acest site




De pe acest site



Blue snowflake cake









 De pe acest site


Puteti vedea cum a fost realizat aici



Tort cu fondanta , detalii aici


Tort cu frisca , detalii aici







Torturi ceas!! Daca doriti sa stiti cum au fost realizate , detalii aici



Tort deosebit, detalii aici








Tort festiv si glamorous


Unul din preferatele mele,  despre preparare si alte detalii aici




 Inca un tort cu fondanta cu tematica ceasului! Detalii aici



 by  sweetpea333


 Tort cu bomboane fondante, deja mi se face pofta:X:X , link aici

by WendyB


 Detalii  si preparare aici




by  kendraanne

 by Hollyberry



 by MeloMiMi - tort realizat cu muuuulta crema!!


                                               Un An Nou fericit si pofta buna!!


2 comments:

  1. foarte interesante!!!imi plac toate..nici nu stiu pe care l-as alege

    ReplyDelete
  2. eu sunt incepatoare la domeniul torturi,dar imi place sa le ornez cat mai original!!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤