📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 December 2011

Experiment cu Palette Mousse Color-partea II

Experimentul Palette Mousse Color  continua...




Am amestecat Vopseaua Palette Color Cream (super blond light) pentru suvite prima.









Am folosit folie de aluminiu si am identificat suvitele care inca mai erau blonde (am fost vopsita inainte cu suvite blonde si asta m-a ajutat sa ma ghidez). Trebuie sa recunosc ca a fost mai dificil decat ma asteptam, mai ales la spate, unde nu aveam o foarte buna vizibilitate. Am ales sa incep cu suvitele blonde, deoarece timpul indicat  pentru vopselele deschise  este mai mare decat pentru vopseaua brunet-albastruie pe care am folosit-o pe restul parului. In acest fel, am dat avans suvitelor blonde.







In continuare, am amestecat vopseaua Palette Mousse Color, dupa instructiunile indicate.


Asa cum au spus si colegele mele de pe Trender.com, vopseaua nu s-a amestecat chiar asa bine cum ma asteptam, asa ca am mai ajutat-o putin si am amestecat-o cu o pensula ulterior.
  
Pentru ca stiam deja ca pateaza foarte tare, am folosit o crema protectoare pe fata si gat ( o vedeti in poza de mai sus si crema). Cu toate masurile de siguranta pe care mi le-am luat, procesul a fost destul de messy, am reusit oricum sa ma patez pe maini si pe gat; si pateaza imediat- nu m-a ajutat nici faptul ca vopseaua e culoare inchisa :(


Concluzii pana acum:

+ mi-a placut intradevar aroma - e persistenta, nu se simte deloc mirosul tipic al vopselelor obisnuite;
+ fara aceasta formula spumoasa, usor de aplicat, nu as fi reusit sa colorez suvitele ramase  intre suvitele blonde facute. Ar fi trebuit sa le fac individual , ca si pe cele blonde, ceea ce mi-ar fi luat de doua ori mai mult timp si mai mult efort;
+ mi-au placut manusile, care sunt oarecum cauciucate (textura asemanatoare celor chirurgicale), nu de folie ca cele obisnuite care ingreuneaza foarte mult procesul de aplicare;
+ dintr-o cutie mi-a ramas  cam 3/4 , deci pentru aproximativ 70% din par mediu-lung,- de unde rezulta, ca poate fi folosita lejer o singura cutie si pentru persoanele cu parul foarte lung. Iar dozajul vopselelor in general, mi-au cauzat multe probleme(nu o data, am realizat  cand eram deja cu vopseaua in par, ca doua cutii  nu-mi ajung);


- pateaza foarte rau si imediat;
- asa cum au spus deja si colegele mele, nu se amesteca foarte bine, dar asta nu pare sa fi afectat calitatea amestecului aplicat


Mai am cateva minute de asteptat si revin cu o noua postare despre concluzii referitoare la rezultatul final

6 comments:

  1. @ O Zi Ca Toate Celelalte
    Observ totusi ca s-a curatat ulterior foarte bine, in proportie de 98%, sa vedem daca se va curata si de pe haine:p

    ReplyDelete
  2. Hello I moved here and I had a look .. I signed up if you want to go to my blog I talk about fashion and being kissed

    www.fairyandlady.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Eu imi vopsesc parul pentru prima data si m-am gandit sa incerc vopseaua asta.Vreau un blond auriu sau in orice caz o culoare deschisa.Ce nuanta credeti ca ar trebui sa folosesc sa se prinda frumos pe parul meu saten deschis?multumesc

    ReplyDelete
  4.  Adina, eu am inteles de la alte fete ca au fost probleme cu nuantele deschise. Mai exact ca iese mai inchis decat arata pe cutie. Deci daca optezi pentru blond, alege unul mult mai deschis, ca sa iti iasa blond auriu.

    ReplyDelete
  5. si eu vroiam sa ma fac blonda..fiind bruneta natural dar am renuntat la idee..ai avut curaj ca te-ai incumetat la suvite singura

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤