📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 December 2011

Primul meu Giveaway& Apidermin



In caz ca nu ati reusit sa testati pana acum produsele cosmetice Apidermin, mai aveti o ocazie cu acest giveaway!!




Despre cosmeticele Apidermin

Ingredientele folosite provin integral din surse naturale, substante active recunoscute de mii de ani pentru impactul benefic la nivelul tesutului dermei. Laptisor de matca: in fiecare zi mai aproape de o piele mai tanara, Mierea si pielea frumoasa sunt combinatia ideala. Ceara de albine naturala, propolisul- cea mai puternica subtstanta antimicrobian naturala.

Produsele nu sunt testate pe animale.

Cosmeticele produse de noi pastreaza retetele originale pentru care am fost premiati in congresele internationale si ingrediente 100% naturale fara conservanti si parabeni. Culoarea tuturor produselor este data obtinuta doar din pigmentii naturali ai ingredientelor naturale..

Setul contine:  Gama Apidermaliv full-size, care contine crema pentru fata Apidermaliv, masca pentru fata Apidermaliv, balsam pentru buze Apidermaliv, crema pentru calcaie Apidermaliv cu propolis, crema pentru calcaie Apidermaliv cu ulei esential de menta.



Apidermaliv


40g - crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea


Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.

Apidermaliv masca pentru fata

Masca pentru fata cu 100% ingrediente de origine naturala


Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.50ml

Apidermaliv balsam pentru buze
Apidermaliv balsam pentru buze


Balsam pentru buze cu 100% ingrediente de origine naturala

Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de maslne si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata dar si placut aromat. 10ml

Apidermaliv crema pentru calcaie cu propolis
Apidermaliv crema pentru calcaie cu propolis


Crema pentru calcaie cu 95% ingrediente de origine naturala

Apidermaliv pentru calcaie cu ulei de masline unt de shea si propolis este o crema reparatoare pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de originie naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si propolis, cunoscute pentru proprietatile lor, sunt ingrediente ce inmoaie si catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor. Starea pielii calcaielor este imbunatatita in timp ce propolisul vindeca si cicatrizeaza pielea ranita a calcaielor. 50ml

Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei esential de menta
Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei esential de menta


Crema pentru calcaie cu 95% ingrediente de origine naturala

Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta este o crema de ingrijire pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de origine naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si untul de shea cunoscute pentru proprietatile lor sunt ingrediente ce catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor in ttimp ce uleiul esential de menta ajuta la stimularea circulatiei sangelui avand in acelasi timp actiune antiseptica si dezinfectanta. 50ml

CONDITII pentru a  intra in posesia giveaway`ului:

1/Sa dati like la pagina de  Facebook  a sponsorului Complex Apicol Veceslav Harnaj, like la pagina mea si like la pagina Compravendita 

2/ Sa va inscrieti cu o adresa de email pe blogul meu (in dreapta) prin care sa ma urmariti - apasati pe Follow Blog via Email


3/Sa dati un share acestui giveaway  pe fb/tweeter  si sa lasati linkul in comment

Pana aici aveti un entry

4/Optional:Sa scrieti o postare separata pe blogul personal care sa contina link activ catre aceasta pagina  si poza  -pentru inca 2 entry

Va puteti inscrie lasand un comment sub forma:

1.  Am dat like cu numele....

2  M-am abonat prin email cu adresa....

3. Am dat share pe facebook -(linkul)...

4. Link  postare blog -(linkul)....

Rog castigatorul sa imi trimita un review pentru a-l posta pe blog in maxim 2 saptamani.

Sponsorul acestui giveaway este Complexul Apicol Veceslav Harnaj  carora  vreau sa le  multumesc pentru acest giveaway.  Daca doriti sa  gasiti multe detalii folositoare click mai sus.

UPDATE: Ca sa puteti intra in posesia premiului de Craciun, deadlinul va fi 19 decembrie, ora 23:59, cand inscrierile se vor inchide. Castigatorul va fi anuntat pe data de 20  decembrie, dimineata, iar castigatorul va fi anuntat pe email si pe pagina de Facebook avand la dispozitie 24 de ore pentru a ma contacta cu o adresa si un numar de telefon.

15 comments:

  1. Am dat like cu Jully Giulia
    Te urmaresc prin email cu jullysblos@yahoo.com
    Link http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=109463892503932&id=100003209654574
    Te urmaresc prin gfc cu Jully Giulia

    ReplyDelete
  2. http://kaiyoaino.blogspot.com/2011/12/primul-meu-giveaway-apidermin.html

    ReplyDelete
  3. te urmaresc prin gfc cu ozicatoatecelelalte@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. gfc:grreneyed soul
    fb:cosmina alexandra
    email: onegreeneyedsoul [at] yahoo [dot] com

    ReplyDelete
  5. gfc michela dumitru
    fb michela dumitru
    mail micheladumitru@yahoo.it
    share http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=326201827391737&id=100001289008696

    ReplyDelete
  6. @o zi ca toate celelalte
    am verific wallul si am vazut share`ul, pe care l`ai scris initial incorect! esti inscris, dar pe viitor mai multa atentie
    bafta!!

    ReplyDelete
  7. 1. Am dat like cu numele Anne Marie si GFC ♥ Anne ♥

    2 M-am abonat prin email cu adresa gingle_smile@yahoo.com

    3. Am dat share pe facebook https://www.facebook.com/annegingle/posts/316687411684473

    ReplyDelete
  8. Buna!
    1.Am dat like cu numele Ioana Gheorghita
    2 M-am abonat prin email cu adresa ioana_alinta@yahoo.com
    3.Am dat share pe twitter http://twitter.com/#!/ioana_alinta/status/146572830362976257

    ReplyDelete
  9. NU am primit confirmarea abonarii pe mail! Ca abonarea sa fie valida, trebuie sa confirmi inscrierea de pe mailul personal!!!!

    ReplyDelete
  10. 1. Am dat like cu numele:Roxy Cazcu

    2 M-am abonat prin email cu adresa carofeero atyahhhoo .com

    3. Am dat share pe facebook – http://www.facebook.com/profile.php?id=100002346729191#!/permalink.php?story_fbid=344454808903014&id=100002346729191

    ReplyDelete
  11. 1. Am dat like cu numele:Cris Raduly

    2 M-am abonat prin email cu adresa:cris.raduly@gmail.com
    3. Am dat share pe facebook :http://www.facebook.com/crisss.cri/posts/321551624529912

    ReplyDelete
  12. Wow! C'est la magnificient! Thank you for the opportunity to enter! Merci!

    ReplyDelete
  13. Merci! Thank you for the opportunity to enter! Ces't la magnificient!

    ReplyDelete
  14. Wow! C'est la magnificient! Thank you for the opportunity to enter! Merci!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤