πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 December 2011

Experiment cu Palette Mousse Color-partea I


Asa cum v-am promis, o sa va arat cum o sa  imi fac suvite cu vopseaua Palette Mousse Color .
Ce doresc sa obtin: o combinatie de suvite blonde pe un "fundal " de suvite negre, mai numeroase. Este prima data cand imi fac suvite acasa, asa ca tineti-mi pumnii!
Datorita aplicarii extrem de usoare a vopselei Palette Mousse Color, am optat pentru urmatoarea strategie:
Voi aplica intai suvitele blonde (pentru care am ales vopseaua Palette Color Creme E20-Super light blonde)


si apoi, voi aplica pe suvitele ramase, exact ca pe un sampon,  vopseaua Palette Mousse Color 110 Negru-Albastrui, urmand instructiunile de pe cutie.

Asa arata parul meu inainte de vopsire

Voi reveni cu postari  pentru  etapele parcuse in putin timp!
Citeste si .... experiment-cu-palette-mousse-color II
                   experiment-cu-palette-mousse-color III
                  Oferta la vopseaua Palette Mousse Color

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ πŸ’— πŸ’™ πŸ’Ÿ πŸ’› ❤