📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 December 2011

Liste Giveaway Apidermin&Reminder











Urmatoarele persoane nu au confirmat inca inscrierea pe Email. Mai au timp pana maine sa ma contacteze, dupa care le voi descalifica!

Elena Mariana
Jully Giulia
Cosmina Alexandra(nu ai link de Fb lasat la coment), am confirmat inscrierea cu mail
Anne (Anne Marie)-Confirmat
Alexandra Ioana Simion
Ioana Alinta-Confirmat

Pentru cei care isi mai doresc sa se inscrie mai aveti timp pana maine Aici

4 comments:

  1. Buna! Eu am dat de atunci like cu numele Ioana Gheorghita si m-am abonat la blog cu mailul ioana_alinta@yahoo.com,altfel nu as fi primit pe mail in fiecare zi postarile tale.

    ReplyDelete
  2. Gata, mi-am confirmat abonarea! gingle_smile@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. @Anne
    E confirmata acum! bafta si nu uita sa revi maine seara dupa ora 12 sau luni dimineata pentru a vedea daca ai castigat!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤