๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 December 2011

Salonul Gett`s ColorBar

Beauty By Jules mi-a oferit ocazia  sa testez un tratament la alegere la   Salonul Gett`sColorBar,  printr-un voucher in valoare de 150 Ron castigat la concursul pe acest blog iar eu am ales locatia Mall Bucuresti!
 Eu am  optat pentru SUVITE + SPALAT + TUNS + COAFAT care m-a costat in jur de 230Ron. Dar intai cateva cuvinte despre saloanele Gett`s ColorBar. 
 
Ce spun ei:
 Acest concept este prezentat si dezvoltat in exclusivitate de GETT'S COLOR BAR® - cel de-al doilea brand implementat de Ingo Trade Int'l (dupa succesul obtinut cu brand-ul GETT'S HAIR STUDIO®), in cea mai vizitata locatie, Bucuresti Mall, langa Hollywood Multiplex,  spargand astfel tiparele exclusivismului clientelar si deschizand portile catre publicul larg, o clientela de toate varstele, sexele si buzunarele.     
  GETT'S Color Bar reprezinta un nou brand GETT'S, cu un concept unic in Romania, ce imbina salonul de infrumusetare cu fashion-cafe, intr-un spectacol de lumina, culoare,  sunete  si  imagini, devenind creatori de imagine prin transformarile propuse imbinate cu accesoriile perfecte pentru chipul tau, in timp ce fashion-cafe-ul  iti ofera delectarea savurarii unui cocktail revigorant !
      GETT’S ColorBar este caracterizat de accesibilitate: ca locatie – Bucuresti Mall, program - 365 zile an, ca preturi - cu 15% mai accesibila fata de GETT’S Hair Studio, ca personal – 30 stilisti.
 SERVICII OFERITE
          Coafor;
          Cosmetica;
          Manichiura;
          Pedichiura

Parerea mea:

Mi-a placut ideea de bar in incinta salonului, foarte util cand ai de asteptat si  mai mult ca sigur o incantare pentru fumatori!:D . Mi-a placut profesionalismul personalului,  in special, stilista care s-a ocupat de mine Roxana, care mi-a facut recomandari pe care le-am si urmat.Folosesc produse profesionale-pe care le poti achizitiona si din salon. Oferte si promotii la produsele si serviciile oferite. La modul general am fost multumita de rezultat.
Ce nu mi-a placut:
Salonul este foarte aglomerat chiar si in timpul saptamanii si cel mai bine e sa va faceti o programare in prealabil. Salonul nu are o dimensiune prea mare  avand in vedere ca ofera mai multe servicii de infrumusetare si poate deveni foarte dezorientant. Preturile afisate au doar caracter orientativ, si te pot duce in eroare, de genul, daca ai parul mai lung, tarifele sunt mult mai mari si  nu sunt detaliate pe site. De asemenea , site`ul lor nu ofera prea multe informatii, ceea ce este un dezavantaj pentru cei care nu au mai fost la aceste saloane , dar isi doresc  sa incerce, nu pot afla prea multe informatii in prealabil. 
Va las cu datele de contact al salonului si multumiri inca o data  Beauty By Jules!

GETT'S COLOR BAR.


ADRESA:  CALEA VITAN 55 - BUCURESTI MALL    TEL: 321.26.10 /321.26.09 PROGRAM:  L-D 10-22
DETALII: www.getts.ro