📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

03 September 2013

Wellcome Fall Giveaway

Va mai amintiti ca va povesteam eu de niste cosmetice care mi-au placut in mod special?
E vorba de  Kkcenterhk, si daca nu va mai amintiti articolul, il puteti citi aici, ca sa va faceti o impresie.
De data aceasta, urmeaza o surpriza si pentru voi, de care sunt in mod special incantata, pentru ca premiul vi l-am ales eu si sper sa va placa! Premiul se afla la mine, asa ca acest concurs va fi unul national si premiul va fi expediat prin Posta Romana.
In mod normal, la o comanda direct pe site, premiul ajunge la posta vamala, dar asta nu e o asa mare neplacere, daca aruncati un ochi pe preturile ultra mici de pe site. Partea buna e ca aici veti gasi atat produse no-name, dar bune, dar si firme cunoscute, cum ar fi OPI, ZOYA, ORLY, etc.
Pentru can sunt afiliata acestui magazin, voi puteti primi o reducere de 10% doar folosind codul kaiyoaino, la orice comanda.
Haideti sa vedem care va fi premiul de care una dintre cititoarele mele se va putea bucura:

Premiul contine:

ARDELL Fashion Lashes #109 Demi-Black EBALAY Blue Translucent Glow Luminous Nail Polish ES 26 Color Eyeshadow Make Up Blush Palette - Autumn Deoproce Monkey Banana Hand & Body Cream


Gene false/ Oja Fosforescenta /Trusa de 26 de culori/Crema de maini cu aroma de banane
Pentru detalii, click pe pozele de mai sus!
Iata ce conditii trebuie respectate:
  1. Ma urmaresti prin GFC (daca nu stii cum, citeste acest articol);
  2. Urmareste Kkcenterhk pe una din urmatoarele platforme de socializare la alegere (le veti gasi pe fiecare in formular
  3. Restul conditiilor sunt optionale, dar asa cum stiti, va aduc cate o sansa in plus;
  4. a Rafflecopter giveaway

    Concursul se incheie pe data de 01.10.2013, iar castigatoarea va fi aleasa aleator in termen de 3-7 zile! bafta tuturor!
    Nu uitati si de celelalte concursuri in desfasurare si nu uitati ca toate premiile nerevendicate vor merge la una dintre cititoarele mele fidele, asa ca va astept cu comentarii si impresii pe blog!


    Daca nu ati citit acest articol despre cum puteti obtine haine gratis pe SheInside, o puteti face aici.

36 comments:

  1. Un concurs absolut superb cu premii care iti fac cu ochiul!:)Multumim

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase premii.Bafta participantelor!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Not this time, sorry! But you can join this international giveaway: http://kaiyoaino.blogspot.ro/2013/08/win-100-voucher-cichic-international.html

      Delete
  4. Foarte frumoasa tinuta ! Imi place !

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos concursul, multumim frumos , sper sa am si eu un sambure de noroc :D

    ReplyDelete
  6. este foarte frumoasa tinuta imi place,multumim de frumosul concurs

    ReplyDelete
  7. La fel cum am comentat si la postarea respectiva, consider ca este o rochita superba, care iti ofera eleganta!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Minunat concurs, alese daruri! Vă mulţumim! :-)

    ReplyDelete
  10. in aceasta tinuta esti superba si se vede cu ochiul liber ca si tu te simti asa ; iti sta foarte bine si cu aceasta coafura

    ReplyDelete
  11. Tinuta e foarte draguta. Sunt fana gentutei!
    Iti sta bine si parul :*

    ReplyDelete
  12. Tinuta este frumoasa si iti sta tare bine!!! Multumesc si pentru concurs!

    ReplyDelete
  13. este foarte frumoasa tinuta imi place geanta ta este divina

    ReplyDelete
  14. in acea tinuta iti sta bine, te prind culorile bine, parerea mea, in plus geanta e draguta foooc! :) multumim de concurs, minunat premiul!

    ReplyDelete
  15. Ciubotariu Cristina DianaSeptember 4, 2013 at 7:43 AM

    foarte frumoasa tinuta

    ReplyDelete
  16. simpla dar de efect, imi plac rochiile care au si dantela

    ReplyDelete
  17. Multumim pentru concurs!
    Imi place foarte mult tinuta.Rochita e foarte interesanta.Si se asorteaza foarte frumos cu balerinii.

    ReplyDelete
  18. este draguta, chic si iti vine ca turnata !! :)

    ReplyDelete
  19. ce faina e trusa <3 imi plac la nebuie culorilee

    ReplyDelete
  20. Multumim pentru concurs!Premiul este minunat! :-*
    Tinuta e superba,ca toate celelalte! :)

    ReplyDelete
  21. superba tinuta. In special imi place gentuta. E dementiala!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Rochita este foarte frumoasa dar eu as fi optat ca geanta si pantofii sa fie de alta culoare. Ar fi pus mai bine in evidenta rochia. :)

    ReplyDelete
  23. este super concursul! de fapt toate concursurile sunt super sper sa castig si eu o data:)

    ReplyDelete
  24. I don t have instagram
    Frumoasa tinuta!

    multumim!

    ReplyDelete
  25. Tinuta e frumoasa.Premiile sunt atractive.Multumim pentru concurs.

    ReplyDelete
  26. buna eu share-ul nu il pot face public :( nu stiu dc..iti voi atasa pe fb un prt-scr cu share-ul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da-mi mai multe detalii sa vad cum te pot ajuta!

      Delete
  27. eSTI SUPERBA IN ACEA TINUTA SI ITI MULTUMESC PENTRU ACEST CONCURS.

    ReplyDelete
  28. cat imi place paleta de farduri ,are niste culori superbe

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤