📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

10 September 2013

Despre Ochelari

Buna, fetelor!
Vreau sa va arat noua mea pereche de ochelari Firmoo. Nu era prima mea comanda de pe Firmoo, dar pentru ca am fost foarte multumita, am zis ca incerc iar, alegand o noua rama.
De preturi nu va mai spun, sunt destul de bune, mai ales daca optati pentru programul cu prima pereche gratuita (First Pair Free).
Bine, pentru persoanele care cauta ochelari de citit, exista si variante mai ieftine, cum sunt ochelarii aceia din supermarketuri, dar pentru care, eu nu stiu sigur daca as opta.Vedere e totusi importanta, iar daca nu ai aceeasi dioptrie la ambii ochi, nu vei putea decat sa-ti faci ochelari la comanda.

Pentru cei care au miopie, cum e si cazul meu, nu exista oricum posibilitatea unui compromis financiar. De aceea, pentru mine, ochelarii Firmoo au fost perfecti.
Am deja o pereche, despre care v-am scris deja, pe care ii port de mai bine de 7 luni, si nu am avut probleme, de genul sa se zgarie lentila sau altceva. Sunt rezistenti si  draguti.
Acum sa va arat noua pereche:










Apropo, am gasit articole interesante, pentru cei care poarta ochelari. Asa cum stiti, nu orice rame se potrivesc oricui. Acesta ar fi tabelul dupa care va puteti ghida, cand va alegeti ramele, in functie de forma fetei:
Si acesta, mai detaliat:
Voi ce parere aveti? Ati facut vreo comanda pe Firmoo?

I received one or more of the products mentioned above for free using Tomoson.com. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will be good for my readers.

PS. Urmeaza un articol in care va voi spune mai multe despre purtatul lentilelor de contact.

Si castigatoarea concursului incheiat este...
Felicitari, Cristina! Te astept cu datele complete pe adresa dumitru9catalina@yahoo.com, pana duminica cel tarziu.
Premiile nerevendicate, asa cum stiti, ajung la una dintre cititoarele fidele ale blogului!

Nu uitati de concursurile inca in desfasurare:

Castiga o bluza de vara- deschis pana la 200 de participanti
Castiga 2 creme de la Institutul Karine- deschis pana la 200 participanti
Castiga un colier libelula- deschis pana la sfarsitul lunii
Giveaway de toamna- pana pe 1.10.2013

16 comments:

  1. Ochelarii sunt foarte şic, iar culoarea extrem de plăcută. Îţi vin tare bine! Sunt curioasă, porţi ochelari cu dioptrii?
    Şi eu port, şi susţin cele spuse în imaginile de mai sus. Am o formă a feţei uşor rotundă, iar forma ochelarilor pe care-i port este întocmai celei expuse :-)
    Felicitări, Cristina! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Mihaela, am miopie, dar de obicei, port lentile de contact. Totusi lentilele nu le pot purta constant, asa ca port si ochelari.

      Delete
    2. Şi eu am aceeaşi problemă, iar diferenţa mare dintre dioptrii îşi spune cuvântul. Nu am încotro, abia m-am obişnuit să-i port şi-n exterior, deşi au cam trecut vreo 4 ani de când îi am. Nu am încercat lentilele :-)

      Delete
    3. Numai bine, pentru ca oricum intentionam sa scriu un articol despre purtarea lentilelor de contact. Eu le port de peste 7 ani de zile si m-am obisnuit cu ele. Sunt ceva mai scumpe, dar nu as putea sa port non-stop ochelarii. O sa revin cu detalii in curand pe blog. Te pup si sper sa le incerci!

      Delete
    4. Aştept cu drag postarea. Chiar m-ai făcut curioasă! :-)
      Îţi mulţumesc, te pup! :-*

      Delete
  2. Sunt foarte draguti, veseli datorita culorii si iti sta foarte bine cu ei

    ReplyDelete
  3. F. frumosi intr-adevar ochelarii, imi plac mult ramele, o culoare dulce, te prind super! Eu am probleme in a-mi gasi mereu ochelari chiar si de soare, fiindca am fata mai mica, usor rotunda-ovala, majoritatea imi vin mari! :( chiar f. util articolul si interesant!
    Multumesc pt.premiu :) si pt. felicitari! :* Bafta tuturor fetelor le doresc in continuare, este unul dintre putinele bloguri pe care le urmaresc cu drag, si intru ori de cate ori timpul imi permite! O seara frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cristina, felicitari in primul rand! Sa stii ca si eu fata foarte mica (defapt tot capul, sa ma vezi cat ma chinui sa-mi gasesc palarii!!!,dar partea buna e ca pe Firmoo, cand iti alegi ochelarii, scrii distanta dintre pupile (pe care o ai pe reteta de la medic) si daca ramele pe care le-ai ales sunt prea mari, nu te lasa sa le alegi. Chestia asta n-o observi niciodata cand iti cumperi ramele din comert. In felul acesta, ramele se potrivesc perfect fetei tale, pentru ca centrul lentilei vine exact pe pupila, deci imposbil ca ramele sa fie prea mari sau prea late. In plus, daca e prima pereche, o poti alege gratis si platesti doar transportul care te duce la 80 lei. Plus ca primesti prin curier, direct la usa. Deci eu sunt incantata de cei de la Firmoo, n-am ce zice!

      Delete
  4. vai ce faini sunt si culoarea e super 3

    ReplyDelete
  5. I am ordering same one from firmoo...
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    ReplyDelete
  6. sunt foarte frumosi si te prinde de minune atat culoarea cat si forma ,si eu am ochelari cam de forma alor tai numai ca pe rosu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci suntem ceva purtatori de ochelari pe aici. Ar trebui sa ne facem un grup! Cred ca si pe rosu ar arata tare bine! :*

      Delete
  7. Wow, arata super ochelarii, imi plac mult de tot ramele si pe tine te prind de minune!

    ReplyDelete
  8. Sunt tare frumosi, arata foarte bine si tie iti sta bine cu ei!

    ReplyDelete
  9. Foarte draguti,imi place mult culoarea lor :) Iti sta super bine cu ei
    Sa-i folosesti cu placere! :-*
    Felicitari castigatoarei!
    pupici :-*

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤