📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 September 2013

DIY: Buretei de par

Problema cu buretii de par e ca, oricat de multi am avea, cand ai nevoie, nici unul nu e de gasit. Probabil ca ati auzit deja ca bureteii de par sunt foarte usor de facut, folosind doar cateva lucruri pe care le aveti cu siguranta prin casa.
Iata de ce aveti nevoie:


  1. Ac si ata;
  2. Elastic obisnuit;
  3. O bucata de material ( de orice fel), de marime de peste 20-30 cm;
  4. O foarfeca si o rigla ( ca sa masurati).
Taiati materialul in forma de dreptunghi. Lungimea trebuie sa fie de 20-30 cm, iar latimea de maxim 10, sau chiar mai putin, pentru ca nu vreti sa faceti un buretel prea gros.
Elasticul trebuie sa fie taiat cam la 5-10 cm, in functie de lungimea materialului.
Indoiti materialul in doua asa:
Incepeti sa coaseti pe lungime (materialul trebuie indoit pe spate. Cand ajungeti la capat, coaseti de capatul acela un capat al elasticului:
La capatul celalalt al materialului prindeti celalalt capat al elasticului, doar numai de o parte a materialului:
Cand ati terminat, intoarce-ti materialul pe fata:
Apoi intoarceti marginile capatului care inca nu e inchis, pe interior si lipiti`l de cel cusut deja:
Incepeti sa le coaseti impreuna, de preferinta, ca si cum ati vrea sa faceti feston:
Eu am adaugat si margelute, puse pe un elastic:
Ce parere aveti? Vi se pare greu?


Asa cum v-am spus deja, un colet s-a intors la mine, pentru ca persoana care l-a castigat nu l-a ridicat si un premiu nu a fost revendicat pana in prezent. Acestea sunt premiile:


Aceste doua premii impreuna cu cateva atentii din partea mea, vor ajunge la unul dintre cei mai activi comentatori de pe blog, pe luna trecuta, pe care ii vedeti in lista de mai jos:

Felicitari Monica, te voi contacta eu pe adresa ta de email si multumesc toturor fetelor care sunt alaturi de mine, zi de zi!
Pe viitor, toate premiile care nu sunt revendicate, vor merge la una dintre cele mai fidele cititoarele ale mele, la sfarsitul fiecarei luni. Mici surprize si recompensa vor exista oricum, special pentru voi.

Astazi s-au mai incheiat doua concursuri la care voi alege castigatorii maine!

Un weekend placut, tuturor!

19 comments:

  1. Nice DIY.. I am hosting my first ever giveaway, you can win $30 clothes, would love if you can enter
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    ReplyDelete
  2. este chiar foarte usor de facut trebuie doar sa iti placa si sa iti dai silinta , felicitari castigatoarei

    ReplyDelete
  3. interesant diy asta , doar ca mi se pare mult de munca :))) mai bine dau 3 lei pt un elastic de par

    ReplyDelete
    Replies
    1. Financiar nu faci nici o afacere, asa e:))) Dar ti le faci cum vrei tu, ce culori vrei tu si in plus sa stii ca sunt mai rezistente decat bureteii normali din comert.
      Eu de exemplu, doar pe acesta l-am facut de mana, majoritatea le fac la masina si merge mult mai repede.

      Delete
  4. Chiar foarte ingenios si girlish:)

    Imi faceam si eu cand eram mai mica..nu stiu de ce nu am continuat, dar nu e prea tarziu!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tot in copilarie am invatat sa fac bureteii, doar ca atunci ii faceam foarte grosi, ca pe niste pampoane. Cred ca asa se purtau. Recent mi-am adus aminte si am zis sa fac cativa din nou!

      Delete
  5. tare simpatic.. imi place mai mult simplu dar e ok si cu margelute.
    poate o sa imi fac si eu .. :D

    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. interesanta ideea cu elasticul, doar ca la cat de ieftini sunt nu stiu daca se merita :P .... multumesc tare mult pentru premiu :*

    ReplyDelete
  7. foarte interesant,maine trec la creat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa te ajute pozele mele, daca nu, poti sa ma mai intrebi!:*

      Delete
  8. ce dragut, intotdeauna cand ai nevoie de ceva tocmai atunci nu gasesti, si in plus mi se pare foarte usor de facut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primul buretel o sa para mai greu de facut. Dar dupa ce prinzi ideea, e foarte usor!

      Delete
  9. Nu stiam ca se pot face asa de usor bureteii de par, multumim pentru pont!
    Felicitari castigatoarei si multumiri pentru ca tot mereu vrei sa ne recompensezi.
    Pupici!

    ReplyDelete
  10. F.interesanta metoda! Multumim!:) Mie chiar imi place mult ce a iesit, mai ales la final, completat cu margelutele! Se poate realiza in fct. de gusturi, modele preferate, etc., chiar e ceva creativ si frumos! Iar la mai multe realizate, se poate face si o mica economie totusi!:))

    ReplyDelete
  11. a iesit super dragut mai ales ca i-ai pus si margelute :)

    ReplyDelete
  12. Love how you accessorised it with those beads :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤